2 °C Budapest

Félelmetes: eladja adataidat a Posta!

Pénzcentrum
2007. január 19. 09:00

Félelmetesen részletes kérdőívet juttatott el rengeteg háztartásba a Magyar Posta az elmúlt napokban, mely akció deklarált célja, hogy egy marketing szempontból szinte felbecsülhetetlen értékű adatbázist hozzanak létre.

A válaszokért cserébe természetesen nyereményekkel kecsegtetik a címzetteket: az első ezer válaszadó egy kapucsínó-szettet kap ajándékba, de akár jelentős summát is nyerhet egy "szerencsés".

Azt persze nem árt tudni, hogy korántsem hiába firtat magánügynek tűnő kérdéseket a kérdőív, az így felépített életmód-adatbázis ugyanis hatalmas üzleti lehetőséget jelent a postának. Az adatbázis létrehozása érdekében 100 millió forintos beruházást hajtott végre a Magyar Posta, mely a cég tervei szerint 2 éven belül térül meg - írja a Magyar Nemzet.

Az adatbázisok forgalmazásával évente 50 millió forintos bevételre tehet szert az állami cég, mely ezen felül a reklámlevelek kézbesítésével is extra-bevételre tesz szert.

Az adatkezelés célja tehát egyértelműen az, hogy a megadott információk alapján folyamatosan tájékoztassák az ügyfelet a saját, illetve partnereik ajánlatairól, akcióiról. Leegyszerűsítve: a kitöltők az eddiginél drámaian több direkt-marketing levélre számíthatnak...

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A magánjellegű kérdések kitérnek többek között a családi állapotra, a háztartás havi nettó jövedelmére, az otthon alapterületére, a munkaterületre, mobiltelefonunk márkájára és típusára és a havi kiadásokra.

A direkt marketing hazánkban éves szinten 28.7 milliárd forintos piac. DM-aktivitás keretében éves szinten mintegy 244 millió címzett és 1.9 milliárd címzetlen küldeményt, valamint 34 millió e-mailt juttatnak el az emberekhez, 11 millió feletti telefonhívást és 1 millió mobilüzenetet bonyolítanak le. Ezek összességében 276 milliárd forint értékű vásárlást generáltak az elmúlt 12 hónapban.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 22. péntek
Cecília
47. hét
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?