A Puskás név ma Magyarországon az egyik legnépszerűbb, legpiacképesebb, így bizonyosan több vállalat érdeklődését is felkelti a közeljövőben. Azt persze nem szabad elfelejteni, hogy a mai fiatalok jóval kevesebbet hallottak a legendás labdarúgóról, mint a mai sztárokról, így a név felhasználásánál mindenképpen el kell gondolkodni arról, hogy mely termékkör esetében lehet ezt a leghatékonyabban megtenni - mondta el az Adidas Budapest Kft. marketingigazgatója a Napinak.
Mivel Puskás igazi világpolgár volt, az sem lenne meglepő, ha külföldi cégek érdeklődnének a névhasználatról a jogtulajdonosnál.
A család, mint jogtulajdonos szóvivője annyit elárult, hogy rengeteg érdeklődő van, aki a jogi előírásokat betartva szeretné a nevet használni, konkrét cégneveket azonban nem említett, mivel a tárgyalások jelenleg is zajlanak.
Jelenleg annyit lehet tudni, hogy egy dokumentum- és egy játékfilmről már aláírták a megállapodást.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.