Ma reggel nyitotta meg kapuit a világon egyedülálló budapesti luxusközpont, a World of Luxury, ezzel hazánkban is megjelent a luxusipar, amely okát a brit nagykövet az egyre nagyobb jólétben és a magyarok növekvő elvárásaiban látja. Az exkluzív villa háromnapos nyitórendezvényén olyan világhírű márkák mutatják be először Magyarországon a termékeiket, mint a Rolls-Royce vagy a német Wellendorff ékszermanufaktúra. A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.
Ma reggel nyitotta meg kapuit a világon egyedülálló budapesti luxusközpont, a World of Luxury, ezzel hazánkban is megjelent a luxusipar, amely okát a brit nagykövet az egyre nagyobb jólétben és a magyarok növekvő elvárásaiban látja. Az exkluzív villa háromnapos nyitórendezvényén olyan világhírű márkák mutatják be először Magyarországon a termékeiket, mint a Rolls-Royce vagy a német Wellendorff ékszermanufaktúra. A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.
A fényűzés világának állított központot Budapesten Somogyi Robert tulajdonos-vezérigazgató, a márkaépítés és protokoll nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakértője. A nagyvilágban is példa nélküli World of Luxury-t nemzetközi tapasztalatainak és külföldi kapcsolati tőkéjének köszönhetően teremtette meg. A sajtótájékoztatón a nagyszabású vállalkozás tulajdonosa elmondta, hogy a luxusközpont létrehozásának alapvető célja, hogy minden iparágból a lehető legjobbat kínálja a vásárlóinak, ügyfeleinek egy helyen, ezzel kímélve meg őket a hosszas sorban állás, és kutatókörutak fáradalmaitól.
Somogyi Róbert továbbá azt is elmondta, hogy várhatóan a WoL vásárlóközönségének nagyobb részét (kb. 70%-át) a hazai érdeklődők teszik ki, amelybe beletartoznak a magyar állampolgárok és - kisebb arányban - a Magyarországon élő külföldiek is. A maradék 30%-ot pedig a környező országokból (Szlovénia, Szlovákia, Ausztria) várják, de már most vannak komoly érdeklődőik Japánból, Amerikából és Németországból is.
A ma reggel megnyitott WoL Villa kollekciójában jórészt olyan márkák kaptak helyet, amelyek a világ legelőkelőbb, kis szériákat gyártó és egyedi megoldásokat kínáló manufaktúráiból kerültek ki.
Ennek a szemléletnek a jegyében mutatta be először Magyarországon a Rolls-Royce a 2003-ban bevezetett Phantom-ot, hogy a közönség közvetlenül is megtapasztalhatja a Rolls-Royce utolérhetetlen kényelmét. A terméket a sajtó munkatársainak a Rolls-Royce Motor Cars Ltd. képviseletében Carl Wallner, észak-európai regionális igazgató mutatta be. A megnyitó másik kiemelt termékcsoportját a Wellendorff egyedi készítésű ékszeresi jelentették, amelyeknek a későbbiekben is saját kiállítóhelye lesz a Wol villában. A Flower II nevet viselő 2005-ös kollekciót pedig a 100 éve működő manufaktúra tulajdonosa, Hanspeter Wellendorff népszerűsítette.
A WoL-nál személyes tanácsadókkal történő találkozások és konzultációk előzik meg a vásárlást, amelyek bensőséges, klublégkör hangulatban zajlanak. A felgyorsult világ rohanó tempójával szemben itt egy-egy vásárlás kellemes és élményszerű folyamattá válik. Az igényeknek megfelelő különleges darabok megtalálásához kellő idő áll a vásárló és tanácsadója rendelkezésére, hogy a konzultációkat követően a személyre szabottság is elérje azt a kompromisszummentes tökéletességet, amelyet a kínált márkák már magukban hordoznak. A diszkrét, szolid eleganciával kísért angol klublégkör biztosítja azt a kivételes vásárlási élményt, amelyhez hasonlóval például private banking szolgáltatás során találkozhat a vásárlóközönség.
A WoL az ország imázs részeként is kíván működni: a 20. század eleji nagypolgári stílus és protokoll újbóli meghonosításával Európa luxusközpontjává kíván válni. A World of Luxury épülete diplomáciai rendezvényeknek is helyszínül szolgál majd, ezzel is segítve Magyarország nemzetközi kapcsolatainak erősítését.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A luxusközpontnak egy, a Rózsadombon álló villa ad otthont, amely 1930-ban, neobarokk stílusban épült. Az 1000 négyzetméteres impozáns épületben 7 bemutatószalont alakítottak ki. A 3000 négyzetméteres kertben álló épület pazar körpanorámával rendelkezik, ahonnan Budapest szinte teljes hosszúságában és szélességében látható. A WoL Villát a nagyközönség a München c. Spielberg filmben láthatta már, amelyben az egyik jelenet forgatási helyszíne volt.
Az egész hétvégén át tartó nyitórendezvényen képviselteti magát a magyar gazdasági- és közélet, valamint számos művész, sportoló és diplomata is elfogadta a zártkörű rendezvényre való meghívást. Az angolos klubhangulatot árasztó luxusközpontot a World of Luxury eleganciájához méltóan HMA John Nichols, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete avatta fel.
A megnyitó további darabjai közé tartoznak Robbe&Berking, az ezüstművesség páratlan mesterdarabjaiként számon tartott ezüst evőeszközei; a sportos stílus feltalálójának tartott Bogner minőséget, aktivitást és magabiztosságot sugalló ruhái; a 250 éves Fürstenberg porcelánmanufaktúra darabjai, valamint a Sieger dizájner dinasztia stílusvezető termékei, amelyek között a Fürstenberg-együttműködésnek köszönhetően most porcelán is szerepel.
Újabb prémiummárkák és szolgáltatások magyarországi premierjét is tervezi a tulajdonos-vezérigazgató. Változatos rendezvényeken keresztül mutatják majd be a hónap fókusztermékeit és márkáit: idén debütál még a Korloff világhírű gyémántjaival, és a világ egyik legprecízebb és legmegbízhatóbb óráit gyártó Jaquet Droz órásmanufaktúra is. A következő öt évben további 5 exkluzív óra, 6 órásmanufaktúra termék, és 12 darab lifestyle márka bemutatását tervezik. Szeptemberben a külföldi borok estje és a szivarest után kulináris túrával várják majd az ínyenc vendégeinket, ahol a különleges falatokat a legújabb BMW modellek 'fűszerezik' majd.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.