A tavalyi év után újra Közép Európa legnagyobb multikulturális eseményén a Tesco áruházlánc. Az idei immáron 14. fesztiválon, augusztus 9-16-ig várja a szigetre látogatókat a már megszokott éjjel-nappali nyitva tartással a két Tesco Sziget Market.
Tavaly több mint 80.000 látogatója volt a Tesco Sziget Marketeknek. Idén a Tesco áruházlánc összesen 400 négyzetméteren, 2 éjjel-nappal nyitva tartó Sziget Market felállításával gondoskodik a Szigetre látogatók kényelméről. Változás a tavalyi évhez képest, hogy több, sátranként már 10 pénztárgépet működtet a Tesco, hogy kényelmesen válogathassanak a vásárlók a mintegy 300 féle termék közül.
A nem önkiszolgáló rendszerben, pult mögül árusított termékek között megtalálható a tavaly leginkább keresett ásványvízen és sörön túl szinte minden, amire egy héten keresztül a Szigeten szükség lehet. Újdonságként idén grill ételeket kínáló pultot is felállított a Tesco. A Tesco vásárlói ezen a fesztiválon már euróval is fizethetnek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.