Még tombol a nyár, de a Tesco hipermarketekbe már megérkezett a Cherokee őszi kollekciója. A magyar piacon is bevezetésre került a trendi ruházati termékeket kínáló márka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Így Nagy-Britannia, Csehország és Lengyelország Tesco áruházai után a hazai Tesco hipermarketekben folytatódhat a Cherokee sikertörténete. Ez az első alkalom, hogy egy jól ismert divatmárka egy hipermarketlánccal együttműködve próbál betörni a magyar piacra.
A Cherokee 1973-tól ismert a divat világában. Az amerikai márka 2002-ben jelent meg Angliában, és azóta az egyik legsikeresebb és legkeresettebb ruházati márkává lépett elő. A Cherokee népszerűsége abban rejlik, hogy minőségi divatos mindennapi viseletet kínál elérhető áron az egész családnak. A Tesco hipermarketekben először az őszi majd idén még a téli kollekció női, férfi és gyermek ruházata vásárolható meg.
A Cherokee az elmúlt 33 évben a harmadik legnagyobb licensz márkává vált. Az éves forgalom 2006-ban meghaladta a 3 milliárd dollárt. A Cherokee ruházati termékeket világszerte 21 országban, 4000 üzletben árusítják. A Cherokee márka bevezetése jól tükrözi a Tesco stratégiai törekvését, hogy a nem élelmiszer típusú termékek forgalmát bővítse. Az elmúlt pár nap tapasztalata szerint a magyar vásárlók máris megkedvelték a Cherokee-t.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


