Még tombol a nyár, de a Tesco hipermarketekbe már megérkezett a Cherokee őszi kollekciója. A magyar piacon is bevezetésre került a trendi ruházati termékeket kínáló márka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Így Nagy-Britannia, Csehország és Lengyelország Tesco áruházai után a hazai Tesco hipermarketekben folytatódhat a Cherokee sikertörténete. Ez az első alkalom, hogy egy jól ismert divatmárka egy hipermarketlánccal együttműködve próbál betörni a magyar piacra.
A Cherokee 1973-tól ismert a divat világában. Az amerikai márka 2002-ben jelent meg Angliában, és azóta az egyik legsikeresebb és legkeresettebb ruházati márkává lépett elő. A Cherokee népszerűsége abban rejlik, hogy minőségi divatos mindennapi viseletet kínál elérhető áron az egész családnak. A Tesco hipermarketekben először az őszi majd idén még a téli kollekció női, férfi és gyermek ruházata vásárolható meg.
A Cherokee az elmúlt 33 évben a harmadik legnagyobb licensz márkává vált. Az éves forgalom 2006-ban meghaladta a 3 milliárd dollárt. A Cherokee ruházati termékeket világszerte 21 országban, 4000 üzletben árusítják. A Cherokee márka bevezetése jól tükrözi a Tesco stratégiai törekvését, hogy a nem élelmiszer típusú termékek forgalmát bővítse. Az elmúlt pár nap tapasztalata szerint a magyar vásárlók máris megkedvelték a Cherokee-t.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.