Lehullt a lepel a Tesco-telefonról!

Pénzcentrum
2006. július 7. 05:30

Világszerte rengetegen hallottak már az internetes telefonálásban rejlő lehetőségekről, ám a dinamikus és széleskörű elterjedés mellett is evidens, hogy rengetegen vannak azok, akik szeretnének élni a lehetőséggel, ám nincsenek annyira otthon a technológiai dolgokban. Őket célozza meg a Tesco, nem is akárhogy!

A hipermarket-óriás titka az egyszerűségben rejlik, melynek segítségével sokan hasznot húzhatnak az új lehetőségekből...

A Tesco saját márkája alatt kínál internetes telefonálási lehetőséget, amit véletlenül sem neveznek voip-nak, mert az elriasztaná a nagyközönséget. A modell egyszerű: a polcok között sétálva ugyanúgy levehetünk egy dobozt a hipermarketben, mint egy mosóport. A siker kulcsa az egyszerűség, helyesebben a leegyszerűsítettség.

Az egyelőre csak Nagy-Britanniában piacra dobott konstrukció két formában létezik: az egyik doboz 30 fontért 2 telefonkészüléket tartalmaz, míg a másik 20-ért egyet. A telefon mellé természetesen jár egy install CD, egy egyszerű útmutató és egy 5 font értékű prepaid kártya.

A telepítés során a felhasználó pár gombnyomás után kap egy saját telefonszámot, amin fogadhat vezetékes hálózatból érkező hívásokat is, valamint az üzenetrögzítő szolgáltatás is ingyenesen és automatikusan telepítésre kerül.

A Tesco-s vásárlónak tehát egyszerűen csatlakoztatnia kell a megvásárolt telefonkészüléket az USB-portra, majd hagyni, hogy a CD magától feltelepítse a szükséges programokat és máris olcsón telefonálhat. Kétségtelen, hogy a jövő ebben az egyszerűségben van, így lehet igazán nagy tömeget megfogni!

A Tesco-s telefonálók minden voip-számot ingyen hívhatnak (de fontos, hogy csak olyan voip-ozót, akinek van saját száma, mely néhol díjköteles szolgáltatásnak számít), ha azonban ezen a hálózaton kívülre kezdeményeznek hívást, akkor a készülék automatikusan a Skype rendszerén keresztül teljesíti a kérést.

A vezetékes hívások területén a Tesco valamelyest drágább a Skype-nál, a mobilperceket azonban olcsóbban adja.
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 23. szerda
Béla
17. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33