Világszerte rengetegen hallottak már az internetes telefonálásban rejlő lehetőségekről, ám a dinamikus és széleskörű elterjedés mellett is evidens, hogy rengetegen vannak azok, akik szeretnének élni a lehetőséggel, ám nincsenek annyira otthon a technológiai dolgokban. Őket célozza meg a Tesco, nem is akárhogy!
A Tesco saját márkája alatt kínál internetes telefonálási lehetőséget, amit véletlenül sem neveznek voip-nak, mert az elriasztaná a nagyközönséget. A modell egyszerű: a polcok között sétálva ugyanúgy levehetünk egy dobozt a hipermarketben, mint egy mosóport. A siker kulcsa az egyszerűség, helyesebben a leegyszerűsítettség.
Az egyelőre csak Nagy-Britanniában piacra dobott konstrukció két formában létezik: az egyik doboz 30 fontért 2 telefonkészüléket tartalmaz, míg a másik 20-ért egyet. A telefon mellé természetesen jár egy install CD, egy egyszerű útmutató és egy 5 font értékű prepaid kártya.
A telepítés során a felhasználó pár gombnyomás után kap egy saját telefonszámot, amin fogadhat vezetékes hálózatból érkező hívásokat is, valamint az üzenetrögzítő szolgáltatás is ingyenesen és automatikusan telepítésre kerül.
A Tesco-s vásárlónak tehát egyszerűen csatlakoztatnia kell a megvásárolt telefonkészüléket az USB-portra, majd hagyni, hogy a CD magától feltelepítse a szükséges programokat és máris olcsón telefonálhat. Kétségtelen, hogy a jövő ebben az egyszerűségben van, így lehet igazán nagy tömeget megfogni!
A Tesco-s telefonálók minden voip-számot ingyen hívhatnak (de fontos, hogy csak olyan voip-ozót, akinek van saját száma, mely néhol díjköteles szolgáltatásnak számít), ha azonban ezen a hálózaton kívülre kezdeményeznek hívást, akkor a készülék automatikusan a Skype rendszerén keresztül teljesíti a kérést.
A vezetékes hívások területén a Tesco valamelyest drágább a Skype-nál, a mobilperceket azonban olcsóbban adja.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


