A Tesco mellett Japán egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Family Mart is Amerika meghódítását tűzte ki célul, ám az ázsiaiak már meg is nyitották első két egységüket. A Family Mart 2009-re 250 prémium kategóriás üzletből álló hálózatot szeretne felépíteni Kaliforniában, célcsoportja pedig demográfiailag tulajdonképpen megegyezik a Tesco-éval.
A Tesco mellett Japán egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Family Mart is Amerika meghódítását tűzte ki célul, ám az ázsiaiak már meg is nyitották első két egységüket. A Family Mart 2009-re 250 prémium kategóriás üzletből álló hálózatot szeretne felépíteni Kaliforniában, célcsoportja pedig demográfiailag tulajdonképpen megegyezik a Tesco-éval.
A Family Mart Japánban több mint 6,000 egységet üzemeltet, de jelen van Tajvanban, Kínában, Koreában és Thaiföldön is. Az Egyesült Államokba Famima márkanéven törtek be.
A japánok termékválasztékban gyakorlatilag felveszik a versenyt az átlagos amerikai üzletekkel, a boltok kivitelezése azonban sokkal stílusosabb, így elsősorban a közepes és jó anyagi helyzetű háztartásokat célozzák meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.