A MasterCard International, a 2006-os FIFA Világbajnokság hivatalos támogatója bejelentette, hogy minden, a harmadik jegyeladási szakaszban[1], a www.fifaworldcup.com honlapon igényelt és MasterCard bankkártyával fizetett VB jegy után 1 eurót az UNICEF (ENSZ Gyermekalap[2]) számára ajánl fel. A szervezők a jelenleg folyó jegyeladási szakaszban összesen 300,000 jegyet értékesítenek majd, a kártyatársaság várhatóan 200,000 eurót adományoz majd a szervezetnek.
Az UNICEF 2006-ban a MasterCard és a FIFA támogatásával olyan sporttal kapcsolatos programokat indít el, melyek keretében a futballt a tolerancia népszerűsítésére kívánja használni, elsősorban a gyermekek és a fiatalok körében. A programok fejlődő országokban futnak majd, többek között Angolában és Elefántcsont-parton. A labdarúgás segítségével az UNICEF a béke, az erőszakmentesség és diszkrimináció nélküli világ üzenetét hirdeti majd.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.