A Pénzcentrum 2025. április 24.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, a skandináv lottó nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Új részvényt vesznek fel a BÉT terméklistájára, a Pensum Group Szolgáltató részvényeivel azonban egyelőre nem kezdődik meg a kereskedés.
Idén január 29-ével felveszik a BÉT terméklistájára a Pensum Group Szolgáltató Zrt. részvényeit. A vállalatnak 2 millió darab, egyenként 10 forint névértékű, 20 millió forint össznévértékű részvénye van. A terméklistára történő felvétellel a kibocsátó törzsrészvényei bevezetésre kerülnek a tőzsdére, de mivel a kibocsátó a bevezetési kérelem benyújtásakor zártkörűen működő részvénytársaság, ezért első kereskedési nap meghatározására még nem került sor, a részvényekkel történő kereskedésre még nincs lehetőség.
A részvények tőzsdei kereskedésének megkezdését a kibocsátó a bevezetési naptól számított 90 napos határidőn belül külön eljárásban kérelmezheti. A társaság papírjait a BÉT Standard kategóriájába vezethetik be.
A Pensum Group humánerőforrás szolgáltatással, belföldi és külföldi munkaerő-kölcsönzéssel, outsourcinggal, munkaerő-közvetítéssel, toborzással, diákmunkával (outsorcing/szervezés), nyugdíjas munkával (outsourcing/szervezés), akkreditált képzésekkel foglalkozik, a vállalat Magyarországon, Ausztriában és Németországban van jelen. A társaság 2018-ban 2,2 milliárd forint árbevételt, 36 millió forint üzemi és 28 millió forint adózott eredményt ért el, a 2018-as statisztikai állományi létszám 556 fő volt.
Hadházy Tamás, a vállalat igazgatóságának a tagja elmondta, hogy a Pensum Group további növekedést tervez, melyhez többek között a nyilvános tőkepiacról kíván forrást bevonni. A Pensum Group részvényeinek a BÉT-re történő bevezetését követően mutatja majd be a vállalat működését és terveit.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


