Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeinken a majd 400 márkáról szóló, 640 előadást, közel 6500 résztvevő követte. A BrandFestival azért is válhatott Közép-Európa jelentős stratégiai csúcstalálkozójává, mert tartalom központúan építkezik. A Budapest Music Center-ben, október 29-30-án megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.
A legutóbbi rendezvény óta sok minden történt. De nagyon kevesen számítottak arra, hogy szinte a teljes médiapiac a feje tetejére áll. Mind az offline, mind az online területen zajlottak tulajdonosváltások, fúziók, új médiatermékek születtek, s meglévők tűntek el. A tulajdonosi átrendeződéseket nem elsősorban az organikus fejlődés vezérelte, inkább a negatív piaci folyamatok kényszerítették ki. Az állam a médiaügynökségi bónuszokat érintő szabályozásával és a reklámadó bevezetésével aktívan avatkozott be a médiapiac működésébe. A Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül zajló megrendeléseivel tovább növelte befolyását. Beigazolódott a darwini tétel: nem a legerősebbek maradnak életben, hanem a leginkább alkalmazkodni képesek. A piaci konszolidáció tovább folytatódik - egészen más dolog arról beszélgetni, hogy egy márka 15 vagy 20 százalékkal fog nőni, mint arról, hogy egy negyed év alatt miért csökkent a negyedével
"A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével. A vásárlási gyakoriság és a fogyasztói kosarak méretének köszönhetően 1 lojális vásárló 9 nem elkötelezett vásárlóval helyettesíthető." - nyilatkozta Barna Tamás, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.
Évről-évre a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában közös szellemi játékra hívjuk a marketing- és kommunikációs területek érintettjeit. Idén számos újítással jelentkezünk. Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A lojalitást nem lehet egyetlen kampánnyal kivívni, ehhez hosszú távú építkezésre, folyamatos, átgondolt ügyfél interakciókra van szükség. Az erős márkákkal szemben nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, s lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük, és nagyobb az árrugalmasságuk. Mindezek a hatások igen jelentős mértékben képesek növelni a vállalat nyereségességét.
A nemzetközi tudásimportra mindig nagy hangsúlyt fektettünk. Az inspirációs "makro témák" mellett olyan tudást is kínálunk, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad bevezet bennünket a márkaépítés jövőjébe. Mellette többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, a világhírű digitális reklámügynökség, a The Barbarian Group médiaigazgatója, Colin Nagy. Olyan kiemelkedő egyéniségek, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.
A BrandFestival elsősorban a márkák szakmai eseménye. E mellett természetesen a tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat más szereplői számára is. Akármire is jön majd a Tisztelt Hallgatóság - legyen az a személy közeli élmény varázsa, networking, tudásszerzés - ezek az előadások revelációt fognak okozni. Muszáj időnként energiával, tudással feltöltekezni, kiszakadni a darálásból, amire jó apropó egy ilyen rendezvény.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A rendezvény tematikáját úgy állítottuk össze, hogy az előadások, beszélgetések olyan szinergiákat alkossanak, amit a megjelentek a saját ágazatukban tudnak hasznosítani.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.