13 °C Budapest

A fogyasztó megtartásának művészete: nálad a kulcs? (x)

Pénzcentrum
2015. szeptember 24. 08:45

Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeinken a majd 400 márkáról szóló, 640 előadást, közel 6500 résztvevő követte. A BrandFestival azért is válhatott Közép-Európa jelentős stratégiai csúcstalálkozójává, mert tartalom központúan építkezik. A Budapest Music Center-ben, október 29-30-án megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.

A legutóbbi rendezvény óta sok minden történt. De nagyon kevesen számítottak arra, hogy szinte a teljes médiapiac a feje tetejére áll. Mind az offline, mind az online területen zajlottak tulajdonosváltások, fúziók, új médiatermékek születtek, s meglévők tűntek el. A tulajdonosi átrendeződéseket nem elsősorban az organikus fejlődés vezérelte, inkább a negatív piaci folyamatok kényszerítették ki. Az állam a médiaügynökségi bónuszokat érintő szabályozásával és a reklámadó bevezetésével aktívan avatkozott be a médiapiac működésébe. A Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül zajló megrendeléseivel tovább növelte befolyását. Beigazolódott a darwini tétel: nem a legerősebbek maradnak életben, hanem a leginkább alkalmazkodni képesek. A piaci konszolidáció tovább folytatódik - egészen más dolog arról beszélgetni, hogy egy márka 15 vagy 20 százalékkal fog nőni, mint arról, hogy egy negyed év alatt miért csökkent a negyedével

"A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével. A vásárlási gyakoriság és a fogyasztói kosarak méretének köszönhetően 1 lojális vásárló 9 nem elkötelezett vásárlóval helyettesíthető." - nyilatkozta Barna Tamás, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.

Évről-évre a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában közös szellemi játékra hívjuk a marketing- és kommunikációs területek érintettjeit. Idén számos újítással jelentkezünk. Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A lojalitást nem lehet egyetlen kampánnyal kivívni, ehhez hosszú távú építkezésre, folyamatos, átgondolt ügyfél interakciókra van szükség. Az erős márkákkal szemben nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, s lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük, és nagyobb az árrugalmasságuk. Mindezek a hatások igen jelentős mértékben képesek növelni a vállalat nyereségességét.

Barna Tamás, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa

A nemzetközi tudásimportra mindig nagy hangsúlyt fektettünk. Az inspirációs "makro témák" mellett olyan tudást is kínálunk, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad bevezet bennünket a márkaépítés jövőjébe. Mellette többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, a világhírű digitális reklámügynökség, a The Barbarian Group médiaigazgatója, Colin Nagy. Olyan kiemelkedő egyéniségek, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.

A BrandFestival elsősorban a márkák szakmai eseménye. E mellett természetesen a tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat más szereplői számára is. Akármire is jön majd a Tisztelt Hallgatóság - legyen az a személy közeli élmény varázsa, networking, tudásszerzés - ezek az előadások revelációt fognak okozni. Muszáj időnként energiával, tudással feltöltekezni, kiszakadni a darálásból, amire jó apropó egy ilyen rendezvény.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el,  havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a  Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

A rendezvény tematikáját úgy állítottuk össze, hogy az előadások, beszélgetések olyan szinergiákat alkossanak, amit a megjelentek a saját ágazatukban tudnak hasznosítani.

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 25. péntek
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33