Mézből brandet, appból forradalmat, posztokból bevételt – az e heti Cápák között adásban ismét izgalmas ötletekkel álltak a befektetők elé a vállalkozók.
Magyarországon leépítést tervez és teljesen átszervezi itteni cégét az OBI - írja a Világgazdaság.
A gazdasági napilapnak az OBI barkácslánc beszállítóitól származó értesülései szerint a csehországi leányvállalatnál végrehajtott átalakítás példája alapján itt is megszűnik a helyi beszerzés, amit Németországból fognak intézni. A magyarországi beszállítók aggódnak a jövő miatt, nem tudván ki fog tárgyalni velük a későbbiekben.
Az OBI Hungary Retail Kft. az újság fentiekkel kapcsolatos kérdéseit nem kommentálta, csupán annyit közöltek, hogy valóban folyik átszervezés, de az áruházak tovább üzemelnek.
A cég magyarországi 28 áruháza közül négy tavaly csatlakozott a hálózathoz. A márciusban nyílt győri egység saját beruházás, míg a budakalászi, a fóti és a soroksári 2012 végéig a magyar piacról kivonult Bricostore-tól került az OBI-hoz. Így a társaság átlagos alkalmazotti állománya a tavaly előtti 1638-ról 1869-re emelkedett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


