Továbbra is kedvelt ösztönzési formák maradnak a cégek körében a különböző cafeteria utalványok, az elmúlt időszak visszaesését várhatóan nem fogja követni a piac további zsugorodása - derül ki a Gfk felméréséből.
2009 második és harmadik negyedévében közel hasonló arányú kis- és középvállalkozás (kkv) nyilatkozott úgy, hogy alkalmaznak valamilyen béren kívüli jutatási formát. A 700 megkérdezett kkv-nak kb. a kétharmada mondta azt, hogy jelenleg is nyújt, és a jövőben is élni kíván ezzel a lehetőséggel.
A kkv szektoron belül inkább a nagyobb méretű vállalatoknál magasabb ez az arány, ők 75%-ban adnak a dolgozóiknak valamilyen béren kívüli juttatást, a kisebb cégek pedig csak 63%-ban élnek a kedvezőbb adózású elemek nyújtotta lehetőséggel.
A legnépszerűbb juttatási elem továbbra is az étkezési hozzájárulás, a mikro-, kis- és a középvállalkozások csoportjainál külön-külön is ez a legkedveltebb cafeteria elem, ugyanakkor ebben a juttatási formában volt tapasztalható a legnagyobb (5 százalékpontos) visszaesés is az elmúlt időszakban.
A felmérésből kiderül, hogy az alkalmazottak és a cégek alkujából a legkevésbé az egészségpénztári befizetések kerülnek ki győztesként. Az ilyen típusú juttatási formánál valamivel gyakoribb az üdülési csekk biztosítása, és lényegesen szélesebb körben alkalmazott a közlekedési költségtérítés.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.