Romániában közel 30 üzletét zárta be a Leonardo az idei év első felében. A cipőkkel és ruházati cikkekkel foglalkozó cég 175 üzletet működtet keleti szomszédunknál, 2008-ban több mint 135 millió eurós forgalmat bonyolított. A boltok bezárása miatt a cég közel 3 ezer alkalmazottja közül majdnem 500 utcára került - írja a kronika.ro.
"Hatékonyan működő, 120-125 üzlettel dolgozó hálózatot szeretnénk kiépíteni Romániában. A visszafordíthatatlan folyamat, amely a Leonardo kisebbítésére irányul addig, amíg el nem érünk egy kifizetődő, profitot is hozó szintet, már elindult" - mondta Christian Bachmann megbízott igazgató. A gazdasági válság miatt a fogyasztók vásárlóereje annyira lecsökkent, hogy az egész Leonardo-hálózat újraszervezése vált szükségessé.
A Leonardo Romániában közel 30 üzletét számolta fel az idei év első felében, de a Ziarul Financiar gazdasági lap értesülései szerint év végéig még 20 üzlet bezárását és ezzel mintegy 300 személy elbocsátását tervezik.
Azt egyelőre még nem tudni, Magyarországon is várhatóak-e leépítések a -nálunk jóval kevesebb bolttal működő- üzletláncnál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


