A svéd bútor-és lakberendezési áruház sikeresen vészelheti át a világgazdasági recessziót- valószínűsíti az egyik legnagyobb brit gazdasági újság. A Times online szerint az IKEA kultusza csak erősödött az elmúlt hónapokban, ez pedig az eladásokon is látszik.
A Nagy-Britanniában 21 éve jelenlévő svéd bútoráruház olcsósága, takarékosságra buzdító marketingeszközei és jellegzetes szimbólumai miatt korábban sokszor jelentette viccek, kabarétréfák tárgyát, mára azonban minden társadalmi réteg elgondolkozik azon, hogy náluk vásároljon.
Egyes vélemények szerint az áruházlánc kék-sárga "katedrálisai" már az ország kultúrájának részét képezik, és semmi ciki nincs abban, ha valaki a különös nevű bútorokkal rendezi be otthonát.
Martin Hansson, az áruházlánc nagy-britanniai vezetője szerint üzletpolitikájuk példamutató lehet a válságos időkben: legfőbb értékük az őszinteség, az egyszerűség, és a szerénység. Az ingatlanpiac lassulásával, a különböző szórakozási formák drágulásával az emberek egyre több időt töltenek otthonukban. Ez pedig -a vezérigazgató szerint- azt jelenti, hogy fontosabbá válik számukra a kényelem, az esztétikum, az, hogy jól érezzék magukat saját lakásukban. Az IKEA pedig a kezdetektől ennek megteremtésére törekedett.
Korábban Gerőcs Vendel, az áruházlánc regionális PR menedzsere a Pénzcentrumknak elmondta: az árakat úgy próbálják továbbra is alacsonyan tartani, hogy nagy volumenű megrendelésekkel dolgoznak - erről egy óriási méretű hálózat (54 országban közel 1400 beszállító) gondoskodik. Ugyanakkor az IKEA spórolós taktikája most valóban nagy segítség lehet, például a speciális, lapra szerelt csomagolás miatti alacsony szállítási költségek szempontjából.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


