Magyarország piacvezető energiaitala, a HELL ezúton is megerősíti azokat a sajtóhíreket, melyek szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a Forma1-es Brawn GP vagy a Williams csapatának szponzorációjáról. Döntés és szerződéskötés egy hónapon belül várható. Ezzel a HELL gyártója lehet az első magyar vállalat, amely beszáll a Forma1-be.
Végéhez közelednek a legnagyobb mennyiségben értékesített magyarországi energiaital gyártójának tárgyalásai a Forma1-es Brawn GP-vel, illetve a Williams csapatával. A nyitott kérdés már csak az, hogy melyik csapattal működik együtt, illetve hogy névadó főszponzor vagy szponzor legyen a HELL a Forma1-ben.
Ezzel a döntéssel magyar tulajdonú cég jelenhet meg a Forma 1-ben, mely tovább erősítheti a Magyar Nagydíj jelentőségét is, szorosabbra fűzve Magyarország és a Forma1 közötti kapcsolatokat. A HELL már hetekkel ezelőtt megkezdte a tárgyalásokat a két csapattal, mivel a gazdasági válság nem kímélte a Forma 1-et sem. Több nagy szponzor is kénytelen volt kiszállni a versenyből. A HELL számára így ideálisnak tűnt az időzítés a tárgyalások megkezdésére.
"Régóta érlelődött bennünk a gondolat egy Forma 1-es csapat támogatása kapcsán. Én személy szerint mindig is szerettem volna, ha egy magyar cég is megjelenik a szponzorok között, így is képviselve az országot külföldön és itthon egyaránt. Büszkeséggel tölt el, hogy eljutottunk idáig, és a HELL lehet az, amely először megvalósítja ezt." - hangsúlyozta Tomas Grosch nemzetközi stratégiai igazgató.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.