A Georgetowni Egyetem kutatóközpontjában egy friss kutatást készítettek a fiatalokkal és az alkohol-reklámokkal kapcsolatosan a 2007-es évre vonatkozóan. Az eredmények magukért beszélnek, nézzük, mit találtak a felmérés készítői!
Míg 2001-ben átlagosan 216 alkohollal kapcsolatos tévéreklámot látott egy 12 és 20 év közötti televíziónéző, addig ez a szám tavalyra már 301-re emelkedett. Ez a növekedés annak ellenére következett be, hogy a legtöbb alkoholgyártó önkéntesen vállalta reklámidejének megrövidítését.
A ludas valószínűleg a kábel-TV lehet, ugyanis a szeszfőzdék egyre többet költenek ezekre a csatornákra, a felmérés szerint a fiatalok 95 százaléka itt látott alkoholreklámot, melyekből 41 százalék alkoholos párlatok hirdetése volt, 53 százalék pedig söröké.
A piac reklámszakemberei ugyan önkéntesen vállalták, hogy csak azon műsorok alatt reklámoznak, melyek nézőközönsége legalább 70 százalékban a felnőtt korosztályba tartozik. Szakemberek szerint azonban a maradék 30 százalék még mindig igen magas.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.