Két főiskolás diák közel 10 évvel ezelőtt egy igen egyszerű ötlettel fogta meg a szerencsét, mára már New Yorkban lakhatnak, drága társasházakban, amellett, hogy van mit a tejbe aprítaniuk.
A történet 1999-be nyúlik vissza, ekkor készítette el ugyanis két középiskolai barát a közös honlapot, melynek eredeti célja az volt, hogy hírt adhassanak egymásról, hiszen mindketten más főiskolán tanultak tovább.
Eleinte csupán maguk töltöttek fel tréfás képeket magukról, amint valami vicceset csinálnak, vagy előadnak magukról. Aztán új barátaiknak is megmutatták már az egyes képeket, akik természetesen tovább adták a főiskolai humor forrásául szolgáló hivatkozásokat.
A "szájhagyomány" útján terjedő reklám a leghatékonyabbak közé számít, s ezt a tételt a két fiatal honlapjának esete sem cáfolta meg, ugyanis hamarosan hetente több ezer, majd több tízezer látogató nézte meg hetenként az oldalt, mígnem 2005-re havonta 8 millió egyedi látogatóval büszkélkedhetett a honlap.
Az Inc.com írása szerint egy nemrégiben megrendezett üzleti konferencián Van Veen (az egyik alapító) szerint a honlap sikerének nagy része abból fakad, hogy jó időben és jó helyen voltak. 1999-ben még kevés volt a hasonló jellegű oldal, mára azonban már nekik is csatlakozniuk kellett az egyre fokozódó versenyhez.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.