Úgy tűnik a német Volkswagen új csodafegyvere bejött a Toyota és General Motors elleni harcban. Igazából nem egy új kisautóról van itt szó, hanem a nálunk már régesrég ismert, netán negatív beidegződéssel kísért Skoda márkáról - olvasható a BusinessWeek gazdasági magazinban.
A Skoda reneszánszát éli népszerűség tekintetében, emellé azonban a Volkswagen hasonló kategóriájú modelljeihez képest már alacsonyabb ár és magasabb minőség társul. Ennek köszönhetően aztán a növekedési adatok is rendkívül kedvezőek, 2006 első félévében például 13,2 százalékkal emelkedett az értékesítés.
Ebben az évben a Skoda tervei szerint 630 ezer kocsit értékesítenek majd, ez 2010-re reményeik szerint eléri az 1 milliót. Az emelkedést persze a terjeszkedéstől remélik, új piacokat nyitnak Amerikában, illetve a fejlődő országokban.
A Nyugat-Európában meghatározó piaci szereppel bíró, illetve Kelet-Közép-Európában piacvezető gyártó leginkább Ázsia feltörekvő piacait célozta meg, az oroszországi Kalugában nyitottak új gyárat, ahol októberben kezdik meg új Skodák és Volkswagenek gyártását.
Indiában pedig saját szerelőüzemet létesítettek, teljesen külön a Volkswagen Pune gyárától, a cél pedig 30 000 autó összeszerelés évente. Emellett a Skoda rendelkezik szerelőüzemmel Kínában, Ukrajnában, Boszniában és Kazahsztánban is.
A tervek szerint egy új, alacsony árú, a Renault Logan méltó vetélytársának bizonyulható modellel rukkol majd elő.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Hogy miben rejlik a Skoda újjászületésének sikere? Sikerült kihasználniuk a megfelelő szinergiákat a Volkswagennel, hiszen ugyanazt a technológiát alkalmazzák. Ehhez azonban szélesebb rétegek számára elérhető árakat alkalmaznak, magas minősséget és tágas belső tereket társítva.
Vagyis tehát sikerült az újradefiniálás, megszabadultak a régi modellek megbízhatatlanságáról szóló anekdoták árnyától, és ma már a Skoda név hallatán sokaknak inkább a minőségi autó ugorhat be. Legalábbis a J.D. Power & Associates piackutató cég fogyasztói elégedettséget és minőséget vizsgáló tanulmányai szerint a Skoda Franciaországban és Németországban a legjobb 10 között végzett, Nagy-Britanniában a második helyen holtversenyben a Hondával.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


