Elindult az Ultrabalaton futóverseny, amelyen idén 28 ezren vesznek részt.
A szálláshelyeken az elmúlt évinél átlagosan 20-70 százalékkal többet fizetnek a hazai SZÉP-kártyások - írja a Világgazdaság. A lap szerint ez az adat részben igazolja, a balatoni településeken egekbe szöktek a szálláshelyek árai.
A járvány helyzet miatt gyakorlatilag sokaknak a szó szoros értelmében a Balaton lesz idén az Adria, ám a magyar tengernél a szállásárak igencsak magasra szökkentek. Ezt ráadásul a hazai SZÉP-kártya-kibocsátók adatai is visszaigazolják - írja a lap.
Az OTP arról tájékoztatta a lapot, hogy a 2019 első félévi, átlagosan 26 531 forintnál idén júliusban több mint 70 százalékkal többet, 37 340 forintot fizettek átlagosan a szállászsebből a SZÉP-kártya-tulajdonosok, míg a K&H-nál a szálláshelyzsebből történő költések átlagos összege a tavaly június-júliusi 28 ezer forintról idén ugyanebben az időszakban 20 százalékkal, 33 ezer forintra emelkedett.
A vendéglátászseb esetében a K&H 25 százalékos emelkedést mért éves összevetésben a nyári hónapokban, az egy étkezésre jutó összeg náluk 3300 forintról 4100 forintra emelkedett. Az OTP-nél 40 százalékos növekedést mértek, az átlagos kosárérték 3183 forintra nőtt. Ugyanakkor az OTP-nél azt is hozzátették, hogy ez az árpálya az ételrendelések megemelkedésének is köszönhető. A szabadidő-alszámlán is nőtt az egy tranzakcióra jutó érték, 26 százalékkal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


