Az érkező ciklon előtt és után is erős, viharos szél várható csütörtök estétől - írta a HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán csütörtök délután.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism Fashion Awards-on.
Az előző évben kiemelkedő teljesítményt nyújtó szereplőket díjazó eseményen a kínai nemzeti turisztikai díj szervezőbizottsága a „top 10 legjobban várt turisztikai desztináció”, a „top 10 legjobb desztinációs promóciót bemutató desztináció”, valamint a „top 10 innovatív, élő közvetítéssel megrendezett desztinációs rendezvény” közé is beválasztotta hazánkat. Magyarországnak ítélték továbbá a „Kreatív Rendezvény Díj”-at is, a kínai turisztikai szakembereknek szervezett pekingi rendezvényért, melynek fő célja volt hazánk turisztikai és gazdasági kínálatának népszerűsítése, és a turizmus területén működő vállalkozások piacra jutásának elősegítése.
Az elismerések közül a legrangosabb a „top 10 legjobban várt turisztikai desztináció” díja, amelyet a közép-európai régióból egyedül Magyarországnak ítéltek meg, de rajtunk kívül egész Európából is csak három másik ország - Franciaország, Németország és Hollandia - került be a válogatásba.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese elmondta: „A rangos elismerések által újabb megerősítést kaptunk arról, hogy az elmúlt években sikeresen alkalmazkodtunk a megváltozott körülményekhez. A turizmus további élénkítése érdekében kitűzött stratégiai célunk, hogy a jövőben az értékesítés és a marketing kapja a legfőbb hangsúlyt. A nemzetközi színtéren folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több küldőpiacra eljuttassuk az üzenetet: Magyarország biztonságos úti cél minden ideérkező turista számára.”
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint 2021-ben Kínából közel 5 ezer vendég érkezett Magyarországra, akik 46 ezer vendégéjszakát töltöttek el a szálláshelyeken. A vendégek 72%-a Budapestre érkezett. 2022-ben idáig már több mint 7 ezernél tart a kínai vendégek száma, 33 ezer vendégéjszakával, a fővárosba érkezők aránya 76%. Budapesten a kínai látogatók leginkább a Parlamentet és környékét, a Margitszigetet, a Szent István Bazilikát, a Halászbástyát, a Citadellát és a Gozsdu-udvart keresik fel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.