Az érkező ciklon előtt és után is erős, viharos szél várható csütörtök estétől - írta a HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán csütörtök délután.
Nagyrészt a 35-50 év közöttiek tervezik, hogy utaznak, rögtön utánuk az 50-65 év közötti korcsoport szeretné képviseltetni magát a belföldi hotelekben. Tízből hat ember utazási kedvét a pandémia sem tudta csorbítani: akár most csomagolnának!
A hazai hotelágazat - a határok jelenlegi zárva tartása miatt - elsősorban a belföldi vendégekre számíthat, ezért lehet fontos információ a szállodapiac számára, hogy kik azok, akik utaznak, mit preferálnak és mi az, amit a biztonsági intézkedések közül zokszó nélkül elfogadnak.
A "Szállodai körkép 2020" című kérdőívet korosztályos bontásban, 9 százalékban a 18-35, 11 százalékban a 65 feletti, 32 százalékban az 50-65, 48 százalékban pedig a 35-50 korcsoportba tartozók töltötték ki és küldték vissza.
Arra a kérdésre, hogy milyen hatással van az utazási kedvükre a vírushelyzet, 25 százalékuk válaszolta, hogy terveiket egyáltalán nem befolyásolja a kialakult állapot, ám sokan vannak, akiket óvatosságra int a fertőzésveszély. Az eredmény: tízből hat ember indulási kedvét nem szegi a járványhelyzet. Korosztályos bontás szerint a legóvatosabbak a 65+-os korcsoportba tartozók, 62 százalékuk utazási kedvét befolyásolja a járványhelyzet, őket követik 56 százalékkal a 35-50, majd a 18-35-ös és 54 százalékkal az 50-65 éves korcsoport képviselői.
Szintén nagyobb körültekintés figyelhető meg a családosoknál, mint a párban utazóknál. Előbbieknél 60 százalék gondolja át, hogy becsomagol-e, míg a párban utazók 54 százaléka teszi függővé az útnak indulást járványhelyzet függvényében. Az óvatosság ellenére igenis sokan tervezik a szállodai pihenést idehaza: tízből heten tervezik, hogy hosszabb-rövidebb időre belföldi szállodában töltődnek fel.
A párok itt is hajszálnyival megelőzik a családosokat, csak 25 százalékuk nem tervez utat, míg a családosoknál 29 százalék veti el a szállodai pihenés lehetőségét a pandémia miatt. Szintén meglepő adat, hogy tízből hét embernek nem jelentenek akadályt az anyagiak. A pénzügyi kihívásokat csupán a válaszadók 8 százaléka érezte elég erősnek ahhoz, hogy lemondjanak az utazásról és a belföldi szállodai élményekről.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A biztonság természetesen a szállodákban is elsőrendű kérdéssé vált, ezért az Eventrend Hotels fontosnak érezte, hogy a szűrések és biztonsági intézkedések tűréshatárát is felmérjék. A járványügyi intézkedések meglétéről a válaszadók 63 százaléka előzetesen tájékozódik, a válaszadók 87 százaléka egyetért az egészségügyi nyilatkozat kitöltésével, 89 százalékuknak pedig egyáltalán nem okoz gondot, hogy szállodai tartózkodása során többször is ellenőrizzék a hőmérsékletét.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.