A fapados járatok látványosan felpörgették az elmúlt években a légi közlekedést: az utasok szívesen repülnek olcsón, egy kis kényelmetlenségért - például a szűkös ülésekért- cserébe. Persze vannak olyan légitársaságok, akik pont ezekkel a kényelmetlenségekkel szállnak szembe - igaz, több millió forintot is fizethetünk az utazásért.
Menetrendszerinti repülőjáratokon soha nem látott luxust kínál utasainak a Singapore Airlines. A légitársaság Airbus A380-as repülőgépein gyakorlatilag privát lakosztályokban utazhatnak azok, akik megengedhetik maguknak a meglehetősen magas jegyárakat.
A privát lakosztályokban természetesen senki és semmi nem zavarhatja az utazókat, a kényelmet az állítható ülések és a saját TV-készülék mellett a személyre szabott kiszolgálás, a gurmet-éttermi menük és a speciálisan felkészített hostessek garantálják. A lakosztályok percek alatt hálószobákká alakíthatók, az ágyak természetesen az ablak mellett kaptak helyet.

Az új járatok talán legnagyobb különlegességei a párok számára fenntartott kétszemélyes hálószobák, melyek leginkább elegáns szállodai szobákra, vagy egy luxushajó elegáns lakosztályára emlékeztetnek.

Az égi luxusnak természetesen ára is van: a New York- Szingapúr útvonalon 15 ezer dollárt, azaz 3,5 millió forintot kell fizetni egy ilyen lakosztályért. Összehasonlításként: a turistaosztályokon ennek az összegnek már a tizedéért is lehet helyet foglalni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


