Az utazási főszezon kellős közepén Ausztriában ismét slágertéma, hogy külföldre utazva hol mennyit ér az osztrákok pénze.
A tapasztalatok alapján az osztrák turista úti céljának kiválasztásánál többet nyom a latba, hogy hol mennyit ér a pénze, mint az, hogy az adott célország közeli, vagy távoli desztináció. Az elmúlt évhez hasonlóan az euró vásárlóértékét összehasonlító elemzésekben idén is Magyarország áll az első helyen, amely a Magyar Turizmus Zrt. érvrendszerét is erősíti, hogy a szomszédos Ausztriából hazánkba irányítsa a turistákat.
A forint/euró árfolyamparitás ilyen szempontból kedvező alakulását az MT Zrt. az osztrák piacon folyamatosan hangsúlyozza, a külképviselet többek között online- és city light hirdetésekkel, sajtóközleményekkel, tanulmányutakkal és sajtótájékoztatókkal hívja fel az osztrákok figyelmét, hogy pénzük Magyarországon könnyen "megnövelhető." A Statistik Austria nyári vásárlóérték-paritás elemzése szerint 100 euró 153-at ér, ha nálunk költik el. Rangsor alapján hazánkat Csehország, Szlovákia és Lengyelország követi.
Az elemzésből kiderül például az is, hogy Olaszországban, Franciaországban és Svájcban az otthoninál kevesebbet ér az "osztrákok eurója." A Bank Austria hasonló elemzése szerint is Magyarország számít a legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak. Az elmúlt hónapokban több tucatnyi újsághíren keresztül is tájékozódhattak az olvasók a legideálisabb úti célok listájáról, amelyet hazánk vezet. A KSH legfrissebb statisztikai adatai szerint az idei év első 5 hónapjában - a tavalyi magas bázis ellenére - közel 7 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.