A Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatósága a 2010. február - márciusi időszakra forgalomélénkítő kampányt indított. Az akció célja, hogy a téli-tavaszi hónapokban a Tisza-tavi szálláshelyeken minél több vendégéjszakát tudjanak regisztrálni, továbbá, hogy a régióba érkező vendégeket hosszabb tartózkodásra ösztönözzék.
Az akció keretében a kampányhoz csatlakozó szálláshely vállalja, hogy a szálláshely listaárából 50%-os kedvezmény nyújt, illetve további kedvezményeket ad az egyéb programlehetőségekből.
Az akcióról és a csatlakozott szolgáltatókról bővebb információt a www.tiszatoinfo.hu oldalon találhatnak az érdeklődők.
A szolgáltatók együttműködésével változatosabb programok és pihenési lehetőségek valósíthatóak meg a Tisza-tónál. A csatlakozott szolgáltató a kedvezményeit, programjait a saját honlapján is megjeleníti.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.