Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
A Vegas.hu több mint 1000 főt kérdezett meg arról, hogy általánosságban és a pandémia alatt milyen volt az online szerencsejátékra való hajlandóságuk. A kérdések témája főleg arra irányult, hogy az elmúlt egy év alatt hogyan változott a játékkedv, illetve, hogy milyen területi és generációs eloszlás jellemzi az online szerencsejátékot hazánkban. Az országosan reprezentatív kutatás kizárólag a 18 évnél idősebb lakosságot vizsgálta.
Az Opinio piackutató applikációval készített kutatásból kiderült, hogy alapvetően a megkérdezettek javarésze egészséges keretek között gondolkodott az online szerencsejátékról, még a pandémia ideje alatt is. A több mint 1000 fő válaszát tartalmazó mintából kiderült, hogy a válaszadók több mint a fele játszott már valódi tétben valamilyen szerencsejátékot, a pandémia alatt 23%-uk próbálta ki az online játékokat, mint új szórakozási lehetőség. A szerencséjüket próbára tevők közül a többség a férfiak közül került ki, 64-36%-os eloszlásban.
Arányait tekintve a legtöbb játékos a 30-39 éves korosztályból kerül ki, a legnagyobb elköteleződés (61%) leginkább itt jellemző. Az iskolai végzettség tekintetében a diplomás válaszadók közül 63% játszott már, míg a legfeljebb 8 általánost végzetteknek csak 37%-a próbált ki valamilyen szerencsejátékot. A pandémia alatt, akik kipróbáltak bármilyen online játékot, legnagyobb arányban a fővárosban élnek. A minta alapján elmondható, hogy a fővárosiak 57%-a játszott már, de a megyei jogú városok, városok és községek lakói tekintetében is a megkérdezettek több mint fele az online játékosok közé tartozik.
Hogyan változik a játékkedv a generációk között?
A cég arra is kíváncsi volt, hogy a különböző generációk között hogyan oszlik meg az online játékok megítélése és népszerűsége. A válaszadók között szerepelt Z, Y, X generáció és a baby boomers korcsoport is. A legmagasabb játékra való hajlandóság főleg az Y és az X generáció közül került ki, a Z generáció kétharmada nem próbált még semmilyen játékot, a baby boomers korcsoportnak pedig több mint a fele játszott már online.
A földi és online kaszinók egyaránt kidolgozott rendszerrel segítik játékosaik védelmét, melynél már a regisztrációt követő validációs folyamat során komoly követelményeknek kell megfelelni. Ilyen a személyazonosság ellenőrzés fokozott ügyfélátvilágítás keretében, az életkori követelményekre való figyelmeztetés és játékosvédelmi zöld szám, amely egy felügyelet által üzemeltetett, a hét minden napján 0-24 óra között ingyenesen hívható telefonszám, továbbá a sérülékeny játékosok adatbázisának szűrése. Amennyiben a regisztrálni kívánt felhasználó megtalálható az adatbázisban, úgy belépése automatikus megtagadással jár, egyúttal tájékoztatásban részesül a védelme érdekében.
Itt a Pénzcentrum 2024-es Boldogságtesztje: töltsd ki, hogy kiderüljön, mennyire boldog nép a magyar
Tudd meg, milyen összetevők tesznek igazán elégedetté bennünket, és ha van 5 perced, csatlakozz a kutatáshoz!
Eldőlt a 2028-as olimpia helyszíne? Így reagált a frissen megválasztott elnök a Los Angeles-i tervre
A 2028-as Los Angeles-i olimpia szervezői szerint az Egyesült Államok leendő elnöke, Donald Trump és kormánya teljes mértékben támogatja az ötkarikás játékokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.