Az E.ON 10 százalékos kedvezményt nyújt az energiadíjból azon ügyfeleinek, akik az elmúlt időszak gazdasági nehézségei ellenére is pontosan fizették villanyszámláikat az idei évben - tudatta a társaság egy mai sajtótájékoztatón.
Az ún. Bónusz Kedvezmény 2010. október 1-jétől november 30-ig az E.ON online ügyfélszolgálatán keresztül igényelhető. A kedvezmény igénybevételével azok a fogyasztók élhetnek, akik 2010-ben minden villanyszámlájukat pontosan befizették, ők akár átlag 4-5 ezer forintot is megtakaríthatnak egy év alatt.
Pál Norbert, az E.ON Energiaszolgáltató ügyvezető igazgatója az új kedvezménnyel kapcsolatosan elmondta: "Tisztában vagyunk azzal, hogy a gazdasági válság következtében egyre több ügyfelünk került nehéz gazdasági és pénzügyi helyzetbe. Éppen ezért törekedtünk arra, hogy - segítve ügyfeleinket - az E.ON ne csak jó, hanem a legolcsóbb szolgáltató is legyen. Első lépésben 2010 elején társaságunk tudatosan határozott úgy, hogy a legkevesebb áramot fogyasztók tarifáját (A1, I. tömb) nagyobb mértékben csökkenti, mint a többi fogyasztói tarifát.
Második lépésben 2010. július 1-jén átlagosan 6,72 százalékkal csökkentettük egyetemes szolgáltatási áramárainkat, ezzel a kisfogyasztói szegmensben immár a legjobb árat kínáljuk az egész országban. Most, harmadik lépésként egy másik fogyasztói csoport felé szerettünk volna gesztust tenni, mely csoport a gazdasági nehézségek ellenére pontosan fizette számláit, az ő számukra kínálunk most 10%-os energiadíj-kedvezményt. Negyedik lépésként novembertől indul egy újabb akciónk is, mely a leginkább rászorulóknak nyújt majd segítséget."

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


