Légtornászok, akrobaták és kötéltáncosok produkciójával fűszerezték meg Dubajban az átszámítva 160 milliárd forintos beruházással készült új bevásárlóközpont megnyitó ceremóniáját a héten.
A 196 ezer négyzetméter kiadható, de összességében 550 ezer négyzetéter alapterületű névre keresztelt bevásárlóközpont fejlesztője a Majid Al Futtaim Properties (MAF) nevű cég volt.

A pláza hasonló méretekkel büszkélkedhet. mint a már korábban átadott Mall of the Emirates. A bevásárlóközpontban összességében 450 üzlet (boltok, üzletek, kávézók, éttermek, hipermarket, mozi, szórakoztató központ, stb.) kap helyet, valamint egy 7000 férőhelyes parkolóház került kialakításra.

A projekt terveit 2007 áprilisában mutatták be, a kivitelezési munkálatokat négy hónappal később kezdték meg. Az átadást eleinte tavaly novemberre tervezték, de az ismert pénzügyi nehézségek miatt csak ezen a héten kerülhetett rá sor.
A projektvezető a Mace vállalat volt, a minőségért az EC Harris felelt, az építészeti munkákat az RTKL végezte. A szerkezetet a Mott MacDonald húzta fel, a gépészetet M&E vállalat építette ki. A projekt műszaki vezetője Jon Emery, a MAF projektmenedzsment részlegének alelnöke volt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


