15 °C Budapest

A magyar világmárka az araboknak is bejön

2010. március 18. 11:02

A Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésével Herendi porcelán kiállítás nyílt március 11-én Dubajban, a piramisairól ismert WAFI luxus bevásárlóközpontban. A kiállítás elsősorban a Herendi porcelán mint a magyar kulturális örökség részének bemutatását, a márka és a mögötte lévő munka megismertetését szolgálja. A megnyitó ünnepségen dubaji méltóságok mellett beszédet mondott Tar Attila, a Magyar Nagykövetség helyettes vezetője, valamint Kozma Gergely, a forgalmazó Nonius International képviselője.

"Sajnos az arab országokban kevésbé ismerik a világhírű Herendi porcelánt, ezért tekintettük elsődleges feladatunknak, hogy bemutassuk a szélesebb közönségnek is a herendi csodát, mely több mint 180 éve hirdeti a magyar kézművesipar dicsőségét. Ez a magyar identitás része, ezért, és nemzeti ünnepünk alkalmából az üzletközpont engedélyével két nagy magyar lobogót is felvontunk az átriumban. Külön örömünkre szolgál, hogy Vecsey Tamás herendi porcelánfestő segítségével be is tudjuk mutatni a porcelánfestés apró részleteit, finomságait, sőt, az érdeklődők akár ki is próbálhatják magukat e területen. A WAFI üzletház főcsarnokában most jó magyarnak lenni" - nyilatkozta Kozma Gergely.

A WAFI luxus üzletközpontban, mely 2008-ban Dubaj legjobb bevásárlóközpontja volt, az üzletek és éttermek sokaságán túl rekreációs központ, 5 csillagos szálloda, bazár, limuzinszolgálat és más szolgáltatások várják az érdeklődőket. A kiállítás egészen március 27-ig tart. A Herendi porcelán ezután sem fog eltűnni Dubajból, mivel a WAFI-ban működő Comtesse üzletben fogja hirdetni a magyar minőséget.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 8. csütörtök
Mihály
19. hét
Május 8.
Fagylalt nap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 8. 12:29