Megnyitotta a kapuit az első Escada-bolt a Dorottya-utcában, a 150 négyzetméteres alapterületű üzlethelyiséget új koncepció szerint rendezték be és tervezték meg svájci építészek - írja a Világgazdaság.
Az Escada kizárólagos magyarországi franchise partnerének vezetője, Sass Éva szerint van igény a luxusra hazánkban és több világmárka is gondolkodik a piacra lépésen.
A Dorottya utca a cégvezető szerint kiváló hely az üzlet számára, hiszen exkluzív bevásárló-környezet alkot majd a Vörösmarty-térrel és a Fashion Streettel együtt, miután a tervek szerint sétálóutcává alakították.
Jelenleg az Escada tavaszi és nyári kollekciója érhető el ilyen módon, de várhatóan 2008-ban megnyílik majd a sportruházatot árusító üzletük is hazánkban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


