Nem volt elég a megszorításból - továbbra is van igény a luxusra

Pénzcentrum
2007. április 5. 09:00

Megnyitotta a kapuit az első Escada-bolt a Dorottya-utcában, a 150 négyzetméteres alapterületű üzlethelyiséget új koncepció szerint rendezték be és tervezték meg svájci építészek - írja a Világgazdaság.

Az Escada kizárólagos magyarországi franchise partnerének vezetője, Sass Éva szerint van igény a luxusra hazánkban és több világmárka is gondolkodik a piacra lépésen.

A Dorottya utca a cégvezető szerint kiváló hely az üzlet számára, hiszen exkluzív bevásárló-környezet alkot majd a Vörösmarty-térrel és a Fashion Streettel együtt, miután a tervek szerint sétálóutcává alakították.

Jelenleg az Escada tavaszi és nyári kollekciója érhető el ilyen módon, de várhatóan 2008-ban megnyílik majd a sportruházatot árusító üzletük is hazánkban.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 26. szombat
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33