Kiterjesztik az oktatásban a honvédelmi nevelést, továbbá a kormány védelmi ipari képzésfejlesztési szakstratégiát is elfogadott, és meg akarja újítani a tisztképzést.
A nagy cégek járvány utáni márkaépítéséről, munkaerő-toborzásáról és vállalati társadalmi felelősségvállalásáról rendezett konferenciát az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kara és a Magyar PR Szövetség Employer Braning Tagozata - közölte a felsőoktatási intézmény.
A közleményben azt íják: már a pandémia utáni korszakra készülnek a nagy cégek, azokon a módszereken dolgoznak, amelyekkel "a munkavállalókat, vásárlókat, a szolgáltatásokat igénybe vevőket magukhoz tudják kötni, vissza tudják csábítani". A közelmúltban rendezett tanácskozáson nagyvállalatok vezető szakemberei számoltak be a témával kapcsolatos elképzeléseikről, tapasztalataikról, gyakorlati módszereikről.
Az egyetem a közleményben idézte a konferencia főszervezőjét, Garai-Fodor Mónika dékánt, aki azt mondta: a kar nagy figyelmet fordít arra, hogy aktuális trendekre reflektáló tudást és gyakorlati ismereteket adjon át a diákoknak. Ismertetettek egy friss felmérést is, amelyben a munkavállalók véleményét kérték arról, hogyan érzik magukat munkahelyükön, mit érzékelnek fő problémának a járvány idején.
Meglepetésre adott okot, - írták -, hogy a megkérdezettek panaszként a túlterheltséget, a rossz munkakörülményeket, a megfelelő étkező vagy öltöző hiányát említették az elsők között, és csak harmadik helyen jelölték meg a versenyképtelen bérezést. Figyelemre méltó észrevételként hangzott el továbbá, hogy a vállalatnál nem volt fejlődési lehetőség, és nem tudtak együttműködni vezetőjükkel - tették hozzá.
A konferencián elhangzottak szerint a pandémiát követően még fontosabb a vállalat tisztességes magatartása az ügyfelekkel, az alkalmazottakkal, a tulajdonosokkal szemben. Felhívták a figyelmet arra: nagy szerepe van és lesz egy cég megítélésében a szóbeszédnek, azaz annak, amit a szervezet ügyfelei, alkalmazottai terjesztenek a vállalatról, termékeiről, szolgáltatásairól.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.