Az elmúlt két évben szinte folyamatosan növekszik az újonnan felvett lakáshitelek átlagösszege.
Egy évvel ezelőtt vásárolta fel a MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt. a Banco Popolare bankcsoport magyarországi leányvállalatát. A pénzintézet termékei egyre népszerűbbek az ügyfelek körében, havonta ezerrel nő a bankszámlák száma - hangzott el a MagNet keddi sajtótájékoztatóján.
Jelenleg a bank 29 035 darab folyószámlát kezel 16 432 millió forint értékben, a folyószámlák darabszáma havonta közel ezerrel nő. A bank 2014. március 30-i adatok szerint mintegy 56 841 millió forint értékben kezel betéteket és 44 935 millió forint értékben helyezett ki hitelt.
A közösségi, más néven alternatív, öko, zöld, vagy a fenntartható bank működésének egyik alapja, hogy a befektetésekkel és hitelekkel kapcsolatban odafigyel azok társadalmi és környezeti hatásaira. E törekvés többek közt a következőket szorgalmazza: etikus, társadalmilag felelős befektetések, társadalmi felelősségvállalás, méltányos kereskedelem, etikus fogyasztás. A közösségi bankok ugyanolyan hatósági szabályozás alá esnek, mint a hagyományos bankok, működésükben a legfontosabb különbség az átláthatóság és a finanszírozott projektek társadalmi és/vagy környezeti céljai, haszna.
A nagyok árnyékában: hazai bankok, amikről nem is hallottál - KATTINTS!
Fáy Zsolt, az igazgatóság elnöke a sajtótájékoztatón elmondta: a MagNet Bank egy merőben újszerű banki formát honosított meg Magyarországon, a közösségi vagy más néven értékalapú bankot. A hagyományos banki működéssel szemben, a közösségi banki rendszerben az üzletpolitika középpontjában a fenntartható fejlődés áll, a szereplők (ügyfelek, tulajdonosok, menedzsment) között összefogás alakul ki a közösségi célok érdekében, a döntéseket nem a profitmaximalizálás vezérli.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


