Az OTP Bank a mai napon megtartotta a gépkocsinyeremény-takarékbetétkönyvek 275. sorsolását. A sorsoláson azok az 50, 20, 10 és 5 ezer forint összegű betétkönyvek vettek részt, melyeket 2010. december 31-éig váltottak és 2011. január 31-én még forgalomban voltak.
A betétkönyvekre összesen 7 db gépkocsit sorsoltak ki, a sorsolás négy gépkocsitípusból történt. Ezúttal három darab Peugeot 107-es (listaár: 2 600 000 forint), két darab Toyota Aygo (listaár: 2 455 000 Ft), valamint egy-egy darab Chevrolet Spark (listaár: 2 209 000 Ft) és Suzuki Alto (listaár: 2 399 000 Ft) talált gazdára.
A hivatalos nyereményjegyzéket a következő:

Az OTP Bank által a mai napon kisorsolt személyautók a Pénzcentrum.hu számításai szerint listaáron 17,709 millió forintot érnek. Eközben a 900 ezer ügyfél 10,4 milliárd forintos gépkocsinyeremény-betét állománya évi 1,8%-os kamat mellett havi szinte "csak" 15,6 millió forintot (vagyis éves szinten 187 millió forintot) hozott a nyereményalapba.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

De akkor mi az üzlet gépkocsinyeremény-takarékbetétkönyvekben az OTP Banknak? Valójában nyernek a terméken, mivel alacsony forrásköltség mellett kezelnek egy tízmilliárd forintot meghaladó betétállományt. A piaci átlagkamatok és az autók beszerzési költségére elkülönített 1,8%-os nyereményalapba kerülő kamat különbözete a bank "zsebében marad".


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


