Az egyik akadály, ami sokakat visszatart a technológia kipróbálásától, az a félelem, hogy az AI használata a munkájukban nem legitim vagy nem tisztességes.
A százezer leggazdagabb magyar betört az európai elitbe, a félmillió legszegényebb viszont lecsúszott - írja elemzésében a G7.
Sikerült a bravúr a magyarok leggazdagabb egy százalékának, 2016-ra már bekerültek az európaiak leggazdagabb tíz százalékába. A magyar jövedelmi rangsor felső végében sokat léptek előre 2010-hez képest, az alsó tíz százalék viszont korábban sem erős helyzetéből még jobban visszacsúszott Európa padlója felé - derül ki a G7 európai jövedelmi rétegeket Európán belül sorrendbe állító adatbázisából.
Ha Európát osztanának fel jövedelmi tizedekre, akkor két és fél millió magyar a legalsó tíz százaléklba kerülne (1-24. percentilis), hárommillió a második jövedelmi tizedbe (25.-55. percentilis), még kétmillió a harmadik tizedbe (56-74. percentilis), egymillió a negyedik tizedbe. Az európai mediánt mindössze a magyarok 7 százaléka éri el. Százezer magyar pedig ott van az európai felső ötvenmillióban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


