Most 10 évben határozza meg a törvény a közfoglalkoztatásban eltölthető időt, ám ez változhat.
Magyarországi telephelyének eladását tervezi a Triumph fehérneműgyártó cég.
Első lépésként a dunaújvárosi gyár kapacitásának csökkentését tervezik 2015. augusztus végéig, amely 170 főt érint majd a jelenlegi 412 alkalmazottból. Továbbá a gyártó kapacitásának csökkentése miatt a cég dunaújvárosi gyárának, az eladási lehetőségét is mérlegelik. A felsőőri gyár, ahol 210 alkalmazottat foglalkoztatnak, 2015 végén állítja le a termelést, azonban pontos számokat még nincsenek.
A gyártó közleménye szerint, ez a döntés a cég beszállítói és gyártói kapacitását optimalizálja az új stratégia részeként. Az 1886-ban alapított cégnek jelenleg 49 leányvállalata van és 120 országban van jelen. 2013-ban pedig a Triumph International 1,8 milliárd eurós forgalmat bonyolított le 33 ezer munkavállalóval. Magyarországon 1989 óta van jelen, termékeit 24 saját és franchise márkaboltban és több mint 300 viszonteladó partneren keresztül értékesíti.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


