Megdöbbentő, de az Egyesült Államokban legalább annyian próbálnak meg blogírásból megélni, mint ahány ügyvéd van az országban. Ma már több a főállású blogger, mint programozó, vagy tűzoltó.
A legújabb trend nem a masszív, mindent elsöprő véleményformálókról szól, hanem a sok egyéni hang erejéről. Legyen szó zenéről, számítógépekről, divatról vagy épp a fogszabályzókról, sok ezer hang hallatja egyszerre magát, kialakítva egy sokoldalú véleményt egy-egy adott témában.
A megélhetési bloggerek tökéletes példái annak, hogy lesz egy mikrotrend végül külön ágazat a gazdaságon belül. A jó blogok véleményformálóvá alakultak, egyre többen olvassák őket, így fontos szociális és kulturális értékközvetítővé váltak. A felmérések szerint az Egyesült Államokban a lakosság egy százaléka, vagyis hárommillió ember keres több-kevesebb pénzt azzal, hogy blogot ír.
Az országban egyébként 20 millióan írnak blogot, 1,7 millióan számottevően keresnek is vele, s 452 ezren vallják, hogy elsődleges jövedelmi forrásuk a blogírás. A felmérés szerint a bloggerek háromnegyede egyetemi végzettségű, a többség jól szituált, fehér férfi. Havi százezer egyedi látogató mellett éves szinten 75 ezer dollár bevételt hozhat az írójának a hirdetéseken keresztül. Ez közel a duplája a 40 ezer dollár körüli amerikai átlagkeresetnek. A profi blogolás másik formája a "spokesblogging", amikor a bloggert a hirdető cég fizeti meg azért, hogy a termékeiről írjon. Egy-egy ilyen blogbejegyzésért 75-200 dollár közötti összeget lehet kasszírozni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.