A világon mindenki híres lehet 15 percre - a mondás igaz és rendben is lenne, de hogy egy kilencéves iskolásfiú randizási tippjei öt hétig vezessék a New York-i bestseller listákat...
Alec Greven eredetileg csak egy rövidke pamfletet írt "Hogyan beszéljünk a lányokkal" címmel, melyet aztán kolorádói iskolájában árusított az új futópályára szánt adománygyűjtés keretében. A helyi média felkapta a témát, innen pedig egyenes út vezetett a 15 perc hírnévhez. Alecet meghívták az Ellen DeGeneres-showba, ám ahelyett, hogy a téma csendben elült volna, a fiút leszerződtette a HarperCollins könyvkiadó.
A 46 oldalasra bővített könyvecske öt hétig vezette a New York-i eladási listákat, Valentin-napra pedig Nagy-Britanniában is piacra dobják a művet. Közben a Fox stúdió hat számjegyű összeget kínált a srácnak a megfilmesítési jogokért.
Alec ritka életbölcsességére a kortársai próbálkozásait figyelve tett szert, ahogy azok próbálgatják szerencséjüket az ellenkező nemű játszópajtásaiknál. A tanácsai kiterjednek a hajviseletre, a cukros édességek fogyasztására és arra a tényre is, hogy bizony a helyes lányok figyelmének elhódításáért bizony keményen meg kell dolgozni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.