A felsőoktatási intézmények egyre intenzívebb és költségesebb kampányt folytatnak a hallgatókért a február 15-i jelentkezési határidő előtt, de a pontos költésekről nem szívesen nyilatkoznak az egyetemek - írja a Világgazdaság.
A lap által megkérdezett intézmények elmondták, célzott és direkt információkat kívánnak nyújtani a diákoknak, és szüleiknek, melynek egyik leghatékonyabb eszköze az online hirdetés.
Szintén sokat költenek személyes találkozásra, így nyílt napokra, road showkra, fesztiválokon, szakkiállításokon való megjelenésre.
Az összegek évről évre nőnek. A Corvinus Egyetem nem adott ki pontos számadatokat a tavalyi költéseket illetően, de a többi intézmény is csak megközelítő adatokat közölt. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola 4-5 milliót költött tavaly, és idén is ezt az összeget célozzák meg.
A Pécsi Tudományegyetem ennek közel dupláját, 8 millió forintnyit központi beiskolázásra, és a karok még ezen felül is költöttek. A Nyíregyházi Főiskola 10 milliót szánt reklámkampányra, de idén ennél is többet terveznek.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Corvinus Egyetem rektor-helyettese elmondta, nem tartják fontosnak a reklámkampányt, mint hallgató-csalogató eszközt, ugyanis az egyetem eredményei, a felsőoktatási rangsorban elfoglalt helyük, és az ott megrendezett tudományos események miatt egyébként is erős a jelenlétük a médiában.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.