Az elmúlt évtizedekben a globalizáció szinte határtalan lehetőségeket nyitott a világ előtt, most azonban már látni a repedéseket.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) támogatja és teljesíthetőnek tartja az online pénztárgép átállás új, augusztus 31-i végső határidejét. Az onlinekassza.hu portál szerint lehetséges a határidő betartása, de ehhez duplájára kell növelni a bekötési sebességet.
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a pénztárgép munkabizottság csütörtöki ülését követően közölte: a vállalkozások augusztus 31-e után már csak online pénztárgépet használhatnak, az átállást elmulasztó céget egymillió forintos bírsággal is sújthatja az adóhatóság, és az üzlethelyiséget is bezárhatja 12 napra.
Vámos György, az OKSZ főtitkára az MTI-nek pénteken elmondta: a szövetség támogatja a kormánynak azt a törekvését, hogy a pénztárgép átállás belátható határidőn belül lezáruljon, az új határidő a Magyar Közlönyben már megjelent.
Rámutatott: jelenleg mintegy 150 ezer online pénztárgép áll összeköttetésben a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal (NAV), ami azt jelenti, hogy az átállás nagyrészt már lezajlott. A pénztárgép- forgalmazóknak elegendő kínálatuk van még a kiskasszákból hátramaradt vállalkozások számára - fűzte hozzá.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


