A már megszokott bivalygulya mellett új látogatóközpont, gólyamentő-központ, kilátók, tanösvények, gyógynövénykert, játszótér, interaktív kiállítások várják majd a látogatókat.

A Magyarországon 3 gyárat üzemeltető és közel 5000 főt foglalkoztató globális autóipari és ipari beszállító Schaeffler tovább erősíti a hazai telephelyek iránti elkötelezettségét. Kevesebb mint két hónapja adták át a második üzemet, egy tisztán e-mobility gyárat Szombathelyen, máris újabb, több mint 5 milliárd forint értékű beruházást indít a városban a cég.
Novemberben kezdődtek meg az új, korszerű logisztikai csarnok és irodaépület építési munkálatai. Az új létesítmény a globális Schaeffler-standardok alapján, modern és fenntartható konstrukció szerint valósul meg. A 2200 négyzetméteres főépületben étterem, irodák, öltözők és egy nemzetközi események megrendezésére alkalmas konferenciaközpont is helyet kap majd, a 6200 négyzetméteres logisztikai központ pedig a legmodernebb technológiák otthona lesz.
Optimalizált folyamatok
A beruházás céljáról Szigeti Tibor, a cég ügyvezetője elmondta:
az anyagmozgatás egyirányúsítása, illetve az, hogy értékáram alapján kezeljük az alapanyagokat és a késztermékeket, segíti hatékonyságunk növelését. A kevesebb anyagmozgatás hozzájárul a 2019-ben elindított, munkahelyi biztonság növelését és a balesetek számának csökkentését célzó projektünkhöz is, melynek eddigi eredményeiért nemrég elismerésben részesített minket a Schaeffler-csoport. Az új épület az Ipar 4.0 elvei szerinti kialakítása a jövőben lehetőséget biztosít majd az automatizált, vezeték nélküli anyagmozgató eszközök telepítésére is.
Állandó fejlődés
A gyár szombathelyi telephelyének első üzeme 1997-es alapítása óta folyamatosan fejlődik. Legutóbb 2019-ben bővült egy 3.000 m2-es csarnoképülettel, akkor egyebek mellett az ívrugógyártó egység, a tanműhely, egy mérőszoba és egy étkezési helyiség került kialakításra. Szinte évről évre újabb beruházások és fejlesztések zajlanak a gyárban. A vállalat célja a folyamatos növekedés, az iparág változásainak és igényeinek való megfelelés, illetve a versenyképesség további növelése.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


