Nehéz évet zártak idén a magyar mezőgazdaságban dolgozók. Az elmúlt két év során is számos akadállyal kellet már szembenézniük.
Gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú söröket mutatott be a Dreher. Az új csomagolás és a Dreher 24 elnevezés a prémium anyamárka megjelenéséhez és értékeihez hozza közelebb az új variánsokat. Az alkoholmentes, ízesített sörök kategóriája Magyarországon a teljes piac közel 5 százalékát jelentette 2018-ban - magasan a legnagyobb, 24 százalékos éves növekedést produkálva.
Az eddig D24 néven ismert termékcsaládot teljesen leváltják az új, ízesített, Dreher 24 alkoholmentes sörök. A márka többi variánsához hasonlóan a Dreher 24 is kukorica felhasználása nélkül készül. Az új íz kombinációk mellett a legfontosabb változás, hogy mostantól a gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű verzió is 0,0 százalékos alkoholtartalmú lesz, derül ki a Dreher közleményéből.
A Dreher Magyarország egyik legerősebb és leghitelesebb márkaneve. Ezt az előnyt szeretnénk kihasználni az új termékek nevében és megjelenésében is. Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. Azzal tervezünk, hogy az új variánsokat nem csak a Dreher rajongói, de sok más fogyasztó is kipróbálja és megszereti.
– mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 10 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy alkoholmentes alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak.
Brutális gyilkosság Zalaegerszegen: halálra verték, felgyújtották és feldarabolták a hajléktalan nőt
Egy félméteres vascsővel verte halálra élettársát a hajléktalan a zalaegerszegi ZTE-pálya mögött.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
-
Vásárlásra vagy felújításra költenéd a lakástakarékot?
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket a többi megtakarítási formához képest?
-
Béren felüli juttatások 2025: így változhat a cafeteria
A Multi-Pay szakértői szerint a vállalatok jelentős része nem tudja hatékonyan működtetni a béren felüli juttatások rendszerét.