A miniszter értékelése szerint a világszínvonalú szingapúri gyógyszeralapanyag-gyártó vállalat Gödöllőn megvalósuló beruházása befektetés a jövőbe.
Egyre több vény nélkül kapható fogyasztószert vásárolnak a magyarok, az eladásban pedig kiemelkedő szerepet játszanak a patikán kívüli üzletek. Leginkább a kapszula és tabletta formátumú termékeket keresik a vásárolók, a shake-ek viszont veszítettek népszerűségükből.
Hat százalékkal nőtt a vény nélkül kapható fogyasztószerek kiskereskedelmi forgalma, és mintegy 2,2 milliárd forintot ért el 2013. július-2014. június között - tájékoztatott a Nielsen piackutató cég kedden.
A közlemény idézi Osztoics Bernadettet, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatóját, aki elmondta:
A Nielsen felmérése szerint a 60 vagy annál kevesebb darabot tartalmazó dobozok kiskereskedelmi eladása valamivel több, mint 1 milliárd forintot ért el 2013. július-2014. június között, ami 49 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. A nagyarányú növekedést a kategóriába újonnan belépő szereplők generálták. A 60 darabosnál nagyobb egységek forgalma közben 700 millió forint alá került, ami 14 százalékkal elmarad az egy évvel korábbitól.
KATTINTS! Gyógyszermaffia: ezzel etetik a magyar fogyni vágyókat
A fogyasztószerek reklámjára listaáron 4,2 milliárd forintot fordítottak a vállalatok az idei első fél év alatt, a tavaly január-június között mért összeg több mint dupláját, 212 százalékát - közölte a Nielsen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


