Vége a szezonnak, kiárusít a Praktiker
Külföldi mintára teljes nyári árukészletét kiárusítja a Praktiker. Az akcióval a barkácslánc a változékony nyári időjárás forgalmát kompenzálná.
Külföldi mintára teljes nyári árukészletét kiárusítja a Praktiker. Az akcióval a barkácslánc a változékony nyári időjárás forgalmát kompenzálná.
Felmérések szerint hazánkban is jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében, elsősorban a közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően.
Az egykoron garázscégként induló, nevét a gyönyörű lesbos-szigeti nyaralóhelyről (Vatera Beach-ről) kapó Vatera.hu 10. születésnapját ünnepelte. Az oldal régiós szinten is több országban jelen van és további növekedést tervez a közeljövőben. Mára már 1,3 millió felhasználóval és 1,5 millió termékkel a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé vált.
Nem sokkal azután, hogy az eBay megérkezett Magyarországra, a TeszVesz.hu aukció Kft. és a Vatera.hu Kft. 2010. november 1-jén bejelentette egybeolvadását. A hazai aukciós piac két meghatározó szereplője allegroup.hu Kft. néven folytatja tovább tevékenységét. Mint internetes oldal, a teszvesz.hu és a vatera.hu is változatlan formában működik tovább.
Most ősszel indult el az eBay magyar változata. Szinte mindent meg lehet vásárolni a könyvektől a bútorokon át a járművekig. A hazai aukciós oldalaknak mindenképp komoly fejtörést okozhat az új vállalkozás. Igaz a menüpontok már magyar nyelvűek, de egyeseknek a külföldi eladókkal való idegen nyelvű kapcsolattartás okozhat némi fejtörést. Ezen felül még a PayPal fizetési rendszerbe is regisztrálni kell a tagoknak.
Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt a Praktikernél, de a napernyők és a mobilklímák is szépen fogytak a barkácsáruházban.
2010-re elértük, hogy a magyar internet-felhasználók számára az online vásárlás már nem számít újdonságnak. Több mint 40%-uk már több mint 2 éve vásárolt először online. Az online boltok vásárlói azonban nem hűségesek, hanem inkább a pénztárcájukra hallgatnak: ha egy másik webshopban kedvezőbb árat találnak, akkor gondolkodás nélkül az olcsóbb alternatívát választják.
Ha már most rémálmainkban köszön vissza a karácsonyi bevásárlás és irtózunk az ünnepi csengettyűk dallamára a bevásárlóközpontokban hullámzó tömegtől, ideje elgondolkodnunk, hogyan vághatunk neki a nyugodt, lelkiismeretes, és nem utolsósorban spórolós ajándékvásárlásnak.
Tegnap adták át az "Év internetes kereskedője 2009" díjat. A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a rangos elismerés nyertese idén is a Bookline.hu online áruház lett.
Átrendezték az online aukcióspiacot a vezető Vatera és TeszVesz oldalakon tavasszal bevezetett feltöltési díjak. Az olcsó terméket kínálók egy része átpártolt az újonnan alapított, kisebb árverési portálokhoz.
Az elmúlt években hihetetlen közkedveltségre szert tevő virtuális piacterek egyik nagy előnye az volt, hogy az eladási kísérletekért nem kellet külön fizetni, csak akkor, ha sikerült is megkötni az ügyletet. Most azonban a helyzet megváltozott: nincs többé ingyen próbálkozás! Legalábbis a legnagyobbaknál.
2008. október 15-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, amely során több mint 11 ezer szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé. A több mint 1000 jelölt áruházból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes áruház, amelyek közül a szakmai zsűri 2008 legjobb e-kereskedőjét kiválasztja, az alábbiak:
Közönségszavazás, majd az azt követő szakmai zsűri döntése alapján az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott "Év Internetes Kereskedője Díj" 2007. évi nyertese az online piacteret működtető Vatera.hu weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője a Netpincer.hu.