Leállás a Yettel mobilhálózatán: nincs mobilnet, nem lehet telefonálni
Szombat kora reggel óta tömegekre kiterjedő hálózati probléma lépett fel a Yettel mobilszolgáltatónal.
Szombat kora reggel óta tömegekre kiterjedő hálózati probléma lépett fel a Yettel mobilszolgáltatónal.
A szolgáltatók sem voltak erre felkészülve.
Ezek voltak 2019 51. hetének legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkei a Pénzcentrumon. A teljes írás elolvasásához kattints a címekre, vagy a képes ajánlókra.
Nem a telefonoddal van a gond.
De a már lejárt tartozásokat is kereshetik az ügyfeleken.
Nem ment zökkenőmentesen az átállás.
Nem töltődnek be a weboldalak, néha a folyamatban lévő hívások is megszakadnak.
Megindult a forgalom szombat délelőtt az M1-es autópályán Hegyeshalom felől Budapest irányában, országszerte azonban még számos út járhatatlan a hóátfúvások miatt, így sok települést továbbra sem lehet megközelíteni. A vonat- és a buszközlekedés lassan helyreáll. Több tízezer fogyasztónál azonban még mindig nincs áram az elmúlt napok rendkívüli időjárása miatt.
Beindulni látszik a mobilfizetés Magyarországon. Az okostelefonokra letölthető applikációt már 30 ezer felhasználó telepítette, a készülékek és a fizetési alkalmazást jegyző vállalatok számának növekedésével jelentős növekedésnek indulhat a rendszer. A szolgáltatáshoz kapcsolódó QR-kódos fizetés az egyik kitörési pontot jelentheti.
A Magyar Telekom mobil hálózatában a jelenleg rendelkezésre álló információk alapján elsősorban a 3G adatszolgáltatást és részben a hangszolgáltatást is érintő hiba tapasztalható.
Kedd délben elérhetetlennek bizonyultak a Telenor szolgáltatásai. A mobilhálózatból nem lehetett hívást kezdeményezni, nem működött a mobilnet, elérhetetlen volt az ügyfélszolgálat, a Telenor és a Djuice honlapja is.
Európai viszonylatban is a legjobbak közé tartozik a magyar 3G - független mérnökök erre a megállapításra jutottak. A lefedettség persze már más kérdés.