Itt a lista: ezek most a világ legértékesebb élelmiszermárkái
A Lay's márka a második helyre jött föl a rangsorban a tavalyi harmadikról, miután a márkaérték 9 százalékkal, 12 milliárd dollárra emelkedett.
A Lay's márka a második helyre jött föl a rangsorban a tavalyi harmadikról, miután a márkaérték 9 százalékkal, 12 milliárd dollárra emelkedett.
Nem jelölt glutén jelenléte miatt a forgalmazó Nestlé Hungária Kft. visszahívta a forgalomból népszerű szószait.
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona számára.
Az inflációs időszakban túl drágává váltak, ezért visszafogja árainak növelését a Danone és a Nestlé. Céljuk, hogy a vásárlók visszatérjenek hozzájuk a saját márkás termékektől.
Több legendás édességét is kivezeti a brit piacról a Nestlé. Sokan nem örülnek, de a vállalat új, innovatív finomságokat ígér.
Noha eddig csak feltételezni lehetett, mostanra azonban ténnyé vált, hogy több gyártó is aktívan alkalmazza az akár a fogyasztók megtévesztéséhez vezető zsugorflációt.
A Nestlé és a SPAR szemléletformáló kampányt indít a jelenség visszaszorításáért.