Egyre több magyar költözik ezekbe a pesti kerületekbe: mit tudhatnak, amit más nem?
A lakáspiac tavalyi megtorpanásával párhuzamosan a fővároson belüli mobilitás is több évtizedes mélypontra ért 2023-ban.
A lakáspiac tavalyi megtorpanásával párhuzamosan a fővároson belüli mobilitás is több évtizedes mélypontra ért 2023-ban.
Az Európai Mobilitási Hét keretében különböző kedvezményekkel és programokkal készül a MÁV-VOLÁN-csoport.
Budapest Főváros Önkormányzata 4 forgalmas közlekedési csomópontban elektromos töltőkkel felszerelt úgynevezett e-Mobilitási pontokat hozott létre.
Elkerülhetetlen a lakáspolitika paradigmaváltása. 10 pontban foglaltuk össze, mi kell, hogy mindenkinek egészséges, fenntartható, funkcionális otthona legyen, megfizethető áron.
Egyre többmindent tudni az Uber Magyarországra való visszatérése kapcsán. Az utasmegosztó szolgáltatás a jelenlegi állás szerint a hazánkba látogató turistákat célozza majd meg.
A magyar munkavállalók mobilitási hajlandósága – különösen munkavállalási célból - rendkívül alacsony.
Gombamód szaporodtak el a különböző mobilitási megoldások, vállalati szempontból azonban nem mindegyik megfelelő. Tippek arról, hogy milyen a jó mobilitás-mix.
Azt tanácsolják, hogy nagyobb utak megtétele előtt tájékozódjunk, hol található villám- vagy ultragyors töltő.
Magyarországon nemzetközi összehasonlításban is magas az ingatlantulajdonlási arány, nehezebben költöznek az emberek, ami nehezíti a mobilitást.
Súlyos visszatartó erő fogja vissza a magyar diákokat, alig valaki megy külföldi csereprogramra.
Egy új tanulmány szerint az elemzett országokban az elektromos járművek aránya 13,2 százalékra emelkedett, mely közel kétszeres érték az elmúlt 12 hónaphoz képest.
Hol vannak a földrajzi mobilitás korlátai az építőiparban? Mennyit hajlandó utazni egy szakember a munkáért?
Az ország határain belül nőtt, a határokon túl csökkent a mobilitási kedv.Tolna, Nógrád, Heves és Békés megyében élők például 50 százalékban más régiókban működő társaságokhoz adják be pályázataikat. A munkavállalók számára az arány Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Csongrád megyékben a legrosszabb.
A legtöbb idős ember kritikus mértékben szorul a tömegközlekedésre.
Egy kamu weboldalt is létrehoztak erre a célra.