Európába jön a Kínában 4 millióért kapható BYD modell: mennyi lesz az ára Magyarországon?
A Kínában 4 millió forint alatti összegért kapható BYD Seagull továbbfejlesztett változata, a Dolphin Surf idén debütál az Egyesült Királyságban.
A Kínában 4 millió forint alatti összegért kapható BYD Seagull továbbfejlesztett változata, a Dolphin Surf idén debütál az Egyesült Királyságban.
A BYD Co. kínai elektromosautó-gyártó hét-nyolc hónapon belül kiválasztja azt az országot, ahol felépíti harmadik európai üzemét.
Bár a Suzuki S-Cross a legnépszerűbb autó Magyarországon a forgalomba helyezési adatok alapján, arányaiban messze nem ezt és nem is "A mi autónkat" vásárolta a legtöbb magánember.
Kína külügyminisztere, Wang Yi éves sajtótájékoztatóján élesen bírálta az Egyesült Államokat, valamint megerősítette Kína dél-kínai-tengeri követeléseit.
A Geely kínai autógyártó Farizon márkája két új elektromos furgonnal lép be a magyar piacra.
Friss adatok alapján összességében az itthon is kapható kínai autómárkák közül az MG a magyarok kedvence.
Kína határozottan elutasítja az Egyesült Államok döntését, miszerint további 10 százalékos vámot vet ki a Kínából importált árukra.
A BYD brazíliai gyárépítésén dolgozó kínai munkásokat rabszolgaszerű körülmények között foglalkoztatták.
A Dacia Spring elektromos kisautó gyártása Európába költözhet, hogy elkerülje az EU által a kínai importra kivetett vámokat.
A kínai BYD, a világ vezető elektromosjármű-gyártója, 2025 végére fejezi be 1 milliárd dolláros indonéziai gyárának építését.
Joe Biden leköszönő kormányzata szigorú szabályozást vezet be, amely gyakorlatilag kizárja a kínai autók és teherautók amerikai forgalmazását, nemzetbiztonsági kockázatokra hivatkozva.
Az európai autóipart alapjaiban rázta meg a kínai gyártók agresszív térnyerése, amely olcsóbb előállítási költségekkel és technológiai előrelépésekkel fenyegeti a kontinens járműgyártóit.
Új szereplők robbantak be a legolcsóbb elektromos autók toplistáján: a Hyundai újdonsága rögtön a harmadik helyre érkezett, a Renault új, retró villanyautója pedig negyedik.
A kínai gyártó hazai sikerei mellett nemzetközi terjeszkedésével is erősíti pozícióját, bár a nyugati vámok és jogi akadályok komoly kihívásokat jelentenek.
A Honda és a Nissan 2026-ra tervezi egyesülésüket, amely a világ harmadik legnagyobb autóipari csoportját hozná létre.
A kínai CATL bemutatta új „panshi” EV-platformját, amely egyetlen töltéssel 1000 km-t képes megtenni, és a tömeggyártási időt a szokásosnál jelentősen rövidebbre csökkenti.
A Honda és a Nissan egyesülésének terve a kínai elektromosautó-gyártók növekvő piaci nyomására adott válasz.
A BYD három új márkakereskedéssel bővíti magyarországi értékesítési és szervizhálózatát.
A kínai BYD jövőre megkezdi a kompakt elektromos autók gyártását Európában - jelentette be Stella Li, a BYD európai vezetője.
A Stellantis és a kínai CATL közösen 4,1 milliárd eurót fektet egy zaragozai akkumulátorgyár felépítésébe, amely 2026 végére kezdheti meg a termelést.