Ez lett a 2020-as Év Autója: itthon is kapható, 4 milliótól viheted
Szoros volt a verseny.
Szoros volt a verseny.
Ki nyert: Volkswagen, Citroen, Ford, Mercedes, Nissan, Renault, BMW?
A 2011. március 3. és 13. között nyitva tartó Genfi Autószalon még mindig a legrangosabb tavaszi európai seregszemlének számít. Az idei évben a részben vagy egészben elektromos meghajtású autók kapnak főszerepet, majdnem minden standon lehet ilyen járművet, vagy járműveket találni.
A belgrádi Novoszti szerint tovább erősíti szerbiai jelenlétét a FIAT S.p.A., a következő két évben újabb személygépkocsi gyártását kezdik meg az olasz csoport kragujeváci gyárában.
Fabrice Cambolive, a Renault román leányvállalatának értékesítési igazgatója két új Dacia modell érkezéséről számolt be. Az egyik a kisautó szegmensben tapasztalt belföldi keresletnövekedést lesz majd hivatott kielégíteni, míg a másik - a Dacia Duster terepjáró - már márciusban megjelenik a román autószalonokban.
A Ferrari vásárlók szinte kivétel nélkül elégedetten számolnak be, amikor az autó teljesítményéről és kezelhetőségéről kérdezik őket. Az olasz gyártó azokra is gondolt, akik még ettől is magasabb követelményeket támasztanak és megalkották a Ferrari 599 HGTE csúcsmodellt. Az autót a hétszeres világbajnok Michael Schumacher tesztelte, az új pályacsúcs előre borítékolható volt.
A GM európai leányvállalatai március végére teljesen fizetésképtelenné válhatnak, három gyár bezárhat, és akár 300 ezer állás is veszélybe kerülhet.
Az autógyártók globális piacán általános visszaesés tapasztalható, ebből a Rolls-Royce nem veszi ki részét, ugyanis teljes gőzzel kell dolgozniuk ahhoz, hogy kielégítsenek minden keresletet.