Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
Új fejezet kezdődhet a legnagyobb hazai drogérialáncok versengésében a cégek friss beszámolói alapján.
A mostani - az utánvétes csomagátvétellel és a Rossmann-ajándékkártyával történő fizetéssel kapcsolatos - változás rengeteg vásárlót érinthet.
Reagált a The Body Shop magyarországi leányvállalata azokra a hírekre, amelyek szerint a drogérialánc komoly boltbezárásokat eszközöl az Egyesült Királyságban.
A Body Shop bejelentette újabb hét brit üzletének bezárását, részeként egy átfogó szerkezetátalakítási tervnek.
Megnyílt Magyarországon a 250. Rossmann üzlet, amivel párhuzamosan a cég, a itthoni 30 éves jelenlétét is ünnepli.
Akár 250 üzletét is bezárhatja a Body Shop, mellyel munkahelyek ezrei is veszélybe kerülnek.
Október 19-én tartotta gazdasági évzáró sajtóeseményét a dm, az előadásokban elhangzott, hogyan lettek a drogériák is nagy nyertesei a diszkontláncok előretörésének.
A bőrápolás témája is újra terítékre kerül, ami nagyobb figyelmet igényel a nyári meleg után, de a száj- és fogápolás alapvető követelményeit sem árt ilyenkor átismételni.
A vásárlók az egyik drogéria tapasztalatai szerint pontosan tudják, hogy egy akciós termék tényleg a legkedvezőbb áron kapható-e.
A fizetésemelés minden dm munkavállalót érint.
Az év eleji átlagosan 14%-os alapbéremelés után, most egy újabb minden munkavállalót egységesen érintő 8%-os évközi alapbéremelést hajtott végre a vállalat.
Még mindig a Rossmann fizeti a legtöbbet átlagosan az alkalmazottainak, ez derült ki a drogériák legfrissebb üzleti beszámolóiból.
Tovább folyik a versengés a Magyarországon legnagyobb bolthálózattal rendelkező drogérialáncok - a dm, a Müller és a Rossmann - között. Most pedig feltűnt egy új vetélytárs is.
25 üzletben váltak elérhetővé az újratöltő állomások, ahol textilöblítőt és mosógél lehet fenntartható módon vásárolni. A zöld szemlélet sok új termék esetében is megjelenik.
Átlagosan havonta veszünk mosó- és takarítószereket, kéthavonta hajápolókat, testápoló készítményeket és dekorkozmetikumokat.
Sok üzletet érintet rosszul a járvány alatti vásárlási szokások megváltozása, ez alól nem képeztek kivételt a drogériák sem. A vásárlók azonban visszatértek kedvenc üzleteikhez.
Óriási a verseny Magyarországon a nagy drogéria-láncok között, főleg ami a béreket tekinti.
Már elérhető az időablakos Rossmann futárszolgáltatás - értesült a Pénzcentrum. Így akár adott napon leadott rendeléseket is kiszállít a drogérialánc Budapest területén.
A dm a piacon elsőként fejlesztett környezetsemleges termékcsaládot, bemutatkozik a Pro Climate! Az új almárka tudományos koncepción alapszik.