Nagyon nagyot lépett előre a bolygó védelmében a H&M: itt a friss jelentés
Komoly programokat valósított meg a cég, az eredményeket most közölték a fenntarthatósági szempontokat kihangsúlyozva.
Komoly programokat valósított meg a cég, az eredményeket most közölték a fenntarthatósági szempontokat kihangsúlyozva.
A közösségi média hatása a mentális egészségre már önmagában is vitatott kérdés, ám egyes trendek már gyakran a fiatalok fizikai jóllétét is érintik.
Gucci, Balenciaga, Givenchy, Nanushka, Sugarbird - mit tudsz a világ legnagyobb magyar és külföldi márkaneveiről, kik és mikor alapították őket, milyen termékekkel, védjegyekkel váltak híressé?
A Pénzcentrum kvízében próbára teheted tudásodat: mennyire ismered a magyar történelem meghatározó nőalakjait? Tedd próbára tudásod és ismerj meg különleges nőket történelmünkből.
A csoportszintű EBITDA értéke 2024-ben 1,120 millió eurót tett ki, amely új rekordot és 12%-os növekedést jelent 2023-hez képest.
A CCC cégcsoport 75%-os részesedést szerzett a Szopexben, vagyis lehet, hogy hamarosan itthon is megjelennek a termékei.
A korábbi koncepciót némileg megváltoztatva, kilós turkálót nyitott az Auchan több hipermarketjében Magyarországon.
Egyre több magyar influenszer tolja a Trendyolt, ami most bizony már Magyarországon is hódítana.
Ha szeretsz vásárolni, aktívan követed a divatot és a leghíresebb divattervezőket, töltsd ki mai kvízünket – vajon hány kérdésre tudod a helyes választ? Tedd próbára tudásod!
Skiba Noémi új ruhamárkája, az Aimee, komoly vitákat váltott ki a közösségi médiában.
Megszólalt a SHEIN a Magyarországon nemrég megnyílt pop-up store kapcsán. A kínai divatóriás rendkívüli közleményben határolódott el a budapesti egységtől.
A másodkézből vásárolt ruhák egyre nagyobb teret hódítanak Európában, ám összességében még mindig viszonylag szűk piaci szegmensről van szó.
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint karácsonykor az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg.
Ha figyelemmel követed a magyar és a nemzetközi divatot és szeretsz vásárolni, a Pénzcentrum mai kvíze Neked szól: válaszold meg kérdéseinket, mutasd, mit tudsz a divatról!
Töltsd ki a Pénzcentrum kvízét és válaszold meg kérdéseinket, amelyek a híres magyar márkákra vonatkoznak! Vajon tudod mind a tíz helyes választ? Tedd magad próbára!
Az elmúlt években az online vásárlás átvette a hatalmat, ezért olyan márkák is elérhetővé váltak, amiről azelőtt nem is tudtuk, hogy egyáltalán léteznek.
Tudod, mikor alapították a KFC-t, mióta gyártják a világhírű Lindor trüffelgolyókat, vagy hogy hol található a Starbucks központja? Mutasd meg, hány kérdésre tudod a helyes választ!
Hamarosan, idén novembertől két új országban kereskedhetnek a magyarok a Vinted tagjaival.
A 90 éves Giorgio Armani, a világhírű olasz divatmárka alapítója bejelentette, hogy két-három éven belül tervezi visszavonulását a cég éléről.
Az online divatóriás aktív ügyfeleinek száma meghaladta az 50 milliót, ami alátámasztja az ökoszisztéma-stratégia sikerességét.