Brutál leépítés több Audi-gyárban: 7500 ember kerülhet utcára
Az Audi 7500 munkahelyet szüntet meg Németországban, reagálva az autóipar lassulására és az elektromos autók iránti kereslet csökkenésére.
Az Audi 7500 munkahelyet szüntet meg Németországban, reagálva az autóipar lassulására és az elektromos autók iránti kereslet csökkenésére.
Ha jártál már a „folyók városának” is nevezett Győrben, biztosan tudod mind a tíz helyes választ – tedd próbára tudásod, töltsd ki a Pénzcentrum mai kvízét Győr városáról!
Az üzem az elektromos átállás egyik központja volt, de a csökkenő kereslet és a magas működési költségek miatt fenntarthatatlanná vált.
A Suzuki, az Audi és az Opel üzemei jellemzően 2 hétre zárnak be, ezalatt a dolgozók szabadságon lesznek.
Háromezer dolgozó van a gyárban, amit a cég három hónap múlva be akar zárni. Itt rakják össze az Audi legnagyobb villanyautóját.
Óránként 65, évente 350 ezer autó gurul le a Kia zsolnai gyártósoráról. Exkluzív bejáráson vehettünk részt az üzemben, ahol 3800 ember mellett több mint 600 robot is dolgozik.
A Volkswagen bejelentette, hogy bezárhatja az Audi brüsszeli üzemét. Az ok: a csúcskategóriás elektromos autók iránti kereslet jelentős visszaesése.
Foglalkoztatnak külföldi munkavállalókat az Audi Hungáriánál, többségük a Volkswagen Konszern más országokban működő gyáraiból érkezik Győrbe.
Tavaly 1 660 425 motort gyártottak Győrben, köztük 114 058 elektromos hajtást. Az előző évben 177 775 darab járművet állítottak elő, 6641-gyel többet, mint 2022-ben.
Több mint félmilliárdot nyúlhatott le a két szakszervezeti vezető, súlyos évek várhatnak rájuk.
Az Audi Hungaria stabil évet zárt 2022-ben, az autógyártásban csúcsot döntött, és nyilvánvalóan készül az elektromos meghajtásokra való átállásra. Vajon egy óriási akkumulátorgyár épülhet a város határában a Volkswagen konszern beruházásában?
Az éves sajtótájékoztatón az előző év eredményeiről és az akkumulátorgyár iránti aggodalmakról is szó esett.
Némileg lejjebb adtak a követelésükből az Audi dolgozói, már csak egy bónuszt szeretnének megtartani.
Egyelőre nem egyeztek meg az Audi dolgozói a munkaadóval, teljesen mások az elképzelések. A cég mindössze a becsült infláció harmadát adná meg alapbéremelésként.
Tűz ütött ki hajnalban a győri ipari parkban, ahol az egyik üzem festőkabinját borították be lángok. A tűzoltók kiérkezéséig az épületet mindenki elhagyta.
Egy üzem festőkabinjában keletkezett tűz Győrben, a tűzoltók két habosított sugárral a tüzet megfékezték. Ám az épület tetőszerkezetét is meg kell bontani.
Újabb inflációkövető bérkorrekciót kapnak az Audi dolgozói Magyarországon, és ez még csak a kezdet.
1 677 545 motort és 171 134 autót gyártottak a győri Audi-gyárban. Az Audi Hungaria Zrt. tavaly év végén 11 957 embert foglakoztatott, 26-tal kevesebbet, mint 2021-ben.
A felek közösen megvizsgálják a magas infláció hatásait, és javaslatokat tesznek majd a munkabérek értékvesztésének ellensúlyozására.
Az autóipar még nem lábalt ki a COVID járvány okozta krízisből, amikor berobbant az orosz-ukrán háború. A geopolitikai krízissel megérkezett a válság újabb hulláma az autópiacon.