Szinte borítékolt a leépítés az Audi-gyárban: akár 3000 ember is utcára kerülhet
Háromezer dolgozó van a gyárban, amit a cég három hónap múlva be akar zárni. Itt rakják össze az Audi legnagyobb villanyautóját.
Háromezer dolgozó van a gyárban, amit a cég három hónap múlva be akar zárni. Itt rakják össze az Audi legnagyobb villanyautóját.
Óránként 65, évente 350 ezer autó gurul le a Kia zsolnai gyártósoráról. Exkluzív bejáráson vehettünk részt az üzemben, ahol 3800 ember mellett több mint 600 robot is dolgozik.
A Volkswagen bejelentette, hogy bezárhatja az Audi brüsszeli üzemét. Az ok: a csúcskategóriás elektromos autók iránti kereslet jelentős visszaesése.
Foglalkoztatnak külföldi munkavállalókat az Audi Hungáriánál, többségük a Volkswagen Konszern más országokban működő gyáraiból érkezik Győrbe.
Tavaly 1 660 425 motort gyártottak Győrben, köztük 114 058 elektromos hajtást. Az előző évben 177 775 darab járművet állítottak elő, 6641-gyel többet, mint 2022-ben.
Több mint félmilliárdot nyúlhatott le a két szakszervezeti vezető, súlyos évek várhatnak rájuk.
Az éves sajtótájékoztatón az előző év eredményeiről és az akkumulátorgyár iránti aggodalmakról is szó esett.
Némileg lejjebb adtak a követelésükből az Audi dolgozói, már csak egy bónuszt szeretnének megtartani.
Egyelőre nem egyeztek meg az Audi dolgozói a munkaadóval, teljesen mások az elképzelések. A cég mindössze a becsült infláció harmadát adná meg alapbéremelésként.
Egy üzem festőkabinjában keletkezett tűz Győrben, a tűzoltók két habosított sugárral a tüzet megfékezték. Ám az épület tetőszerkezetét is meg kell bontani.
Újabb inflációkövető bérkorrekciót kapnak az Audi dolgozói Magyarországon, és ez még csak a kezdet.
1 677 545 motort és 171 134 autót gyártottak a győri Audi-gyárban. Az Audi Hungaria Zrt. tavaly év végén 11 957 embert foglakoztatott, 26-tal kevesebbet, mint 2021-ben.
A felek közösen megvizsgálják a magas infláció hatásait, és javaslatokat tesznek majd a munkabérek értékvesztésének ellensúlyozására.
Az autóipar még nem lábalt ki a COVID járvány okozta krízisből, amikor berobbant az orosz-ukrán háború. A geopolitikai krízissel megérkezett a válság újabb hulláma az autópiacon.
Az Audi Hungaria ukrán beszállítóitól vásárolja a motorgyártáshoz a kábelkötegeket, a járműhöz pedig az üléshuzatokat.
Nőtt az Audi Hungaria Zrt. termelési eredménye 2021-ben, a győri üzemben 1 620 767 motort és 171 015 autót készítettek
Határozatlan időre leáll a győri Audi-gyár. A cég szerint alkatrészhiány miatt függesztik fel a termelést.
Erőteljes gondolatok.
Pozitív lett a győri Audi-gyár egyik alkalmazottjának koronavírus tesztje. A cég hivatalos válasza szerint a teszt eredménye június 27-én vált ismertté.
A koronavírus-járvány miatt március közepén állt le a termelés az Audi Hungáriánál, majd miután a munkahelyeket a megváltozott helyzetnek megfelelően átalakították, egy műszakban elindult a gyártás.